Míg idehaza továbbra is az első 6 vagy 8 állásos Supercharger megjelenését várjuk, addig Észak Amerikában és Európa egyes országaiban már a 20 állásos Tesla töltőpontok sem tűnnek elegendőnek. Az igények növekedését elsősorban a hamarosan nagy számban megjelenő Tesa Model 3-ak gerjesztik, amelyeknek ugyan nem lesz ingyenes a Supercharger használat, de az eddig megszokottnál kisebb hatótáv miatt jobban rá fognak szorulni a cég saját villámtöltő hálózatára. Mivel az első néhány ezer Model 3-at Kaliforniában fogják leszállítani – az első vevők a cég dolgozói és a céghez közel álló, most is Teslát használó megrendelők lesznek – nem csoda, hogy az első óriás Supercharger is az USA nyugati partjának két nagyvárosa, San Francisco és Los Angeles között épül meg.
A két város között nagyjából félúton található Kettleman Cityben a Tesla a héten szerezte meg a szükséges területet, így a telepítés valószínűleg sínen van. A 40 töltőpont a korábbiakhoz hasonlóan 20 töltőről kapja az áramot, így két töltőkar osztozik egy, feltehetően 150 kW-os teljesítményblokkon. Mivel az Electrek által megszerzett tervrajzokon teljesítményadatok nem szerepelnek, nem lehet tudni, hogy növekszik-e az új töltők teljesítménye, de akár az is lehet, hogy a gyorsabb töltés érdekében nagyobb egységeket szerelnek fel. A terület közepén álló méretes épületben Supercharger lounge néven mosdót és közösségi teret alakítanak ki. Van már ugyan néhány Supercharger pont, ahol van ilyen jellegű épület a töltők mellett, de ilyen méretűre eddig nem volt még példa.
Szintén nem gyakori még, de elvétve előfordul, hogy a töltők működését napelemes kiserőmű is segítse. Az új Supercharger állomásra ilyet is terveznek. Bár séta távolságban 6 féle gyorsétterem is elérhető a területen külön helyet alakítottak ki Food Truck-ok számára, amivel valószínűleg csúcsforgalom esetén fogják megpróbálni elkerülni, hogy a kicsit távolabb ebédelő vagy vacsorázó autósok miatt egy-egy állomás a szükségesnél tovább legyen foglalt.
De nem Kalifornia az egyetlen hely, ahol szükség lehet ennyi töltőre egy helyen. Norvégiában a fővárostól délkeletre is tervez az autógyártó egy 40 állásos Superchargert. Bár ezen a helyszínen – valószínűleg a közeli reptér miatt – vannak még megoldandó problémák, ezeket a Tesla Model 3 európai megjelenéséig nyilván sikerül megoldani. Mivel idén csak az Egyesült Államokban tervezik elkezdeni a megrendelések kiszolgálását, van még idő a norvég telepítés problémáinak megoldására.
Egy 40 csatlakozós Supercharger állomáson 20 db 150 kW-os töltő üzemel majd, ami legalább 3 MW teljesítményt igényel. Ennek a kiszolgálásához szükséges infrastruktúra kiépítése áramszolgáltatói oldalról valószínűleg nem mindenütt lehetséges, ahol meg lehet oldani ott is valószínűleg költséges. Magyarországon a legtöbb villámtöltőknek kiszemelt helyszínen a 93 kW-os (50+43 kW-os) összteljesítményű három karos villámtöltők áramellátása is komoly fejfájást okoz, amit leggyakrabban egy közel egy éves átfutási idővel működő hálózatfejlesztéssel tudnak csak orvosolni.