A Volvo alatt futó sportmárka az októberi Sanghaji Autószalonon mutatta be legelső modelljét, a Volvo S90 alapjaira épülő Polestar 1-et, mely ugyan csak félig elektromos, 218 lóerős villanymotorjával és 150 kilométeres tisztán elektromos hatótávjával magasan kiemelkedik a hibridek közül. A márka soron következő modelljei azonban már teljes egészében elektromos meghajtást kapnak, és nem is kell rájuk sokat várni.
A Polestar októberi hivatalos sajtóközleményében az olvasható, hogy a legelső modell gyártása 2019 közepén fog megkezdődni, míg a második, ezúttal már teljesen elektromos, középkategóriás Polestar gyártósorra kerülése ugyanezen év végére várható, s a Polestar 2 nem titkoltan a Tesla Model 3-mal hivatott felvenni a versenyt. A harmadik „sarkcsillag” modellről annyi derült ki, hogy egy nagyobb méretű SUV lesz, és árban a Polestar 1 és 2 közé fog kerülni. Most azonban a Los Angeles-i Autószalon új információkat tárt elénk a kocsikkal kapcsolatban.
A legelső, hibrid Polestar a tervek szerint már 2018 végén elérhetővé válna, 2019 eleji kiszállításokkal, tehát közel egy évvel hamarabb, mint azt korábban hittük. A család következő büszkesége az eredeti elképzelések szerint 2019 végén érkezne. A harmadik testvér érkezése eddig bizonytalan volt, most azonban megtudtuk, hogy a crossovert már 2020 elején vezethetjük, valamint lesz egy negyedik modell is, ami szintén piacra kerül 2020-ban. A Volvo sportmárkája tehát három éven belül 4 elektromos autóval szándékozik meghódítani a piacot. Abban, hogy ilyen rövid időn belül ennyi autót meg tudjon tervezni és le tudjon gyártani a Polestar, erősen rá van utalva a Volvo segítségére. Ugyanis csakúgy, mint a legelső modell esetében, a többi Polestar is a Volvo alapjaira és alkatrészeiből fog megépülni, így minden figyelem a karosszériára és a hajtásláncra összpontosulhat.
Akik már most a villanyautók megvásárlásán törnék a fejüket, azoknak fontos információ lehet, hogy a Polestar 1-hez hasonlóan a tisztán elektromos modellek „értékesítése” is online történik, mellyel 2, vagy 3 évre lehet „előfizetni” az autóra. Amennyiben azonban ez a rendszer nem válik be, a Polestar hajlandó a hagyományosabb eladásokat is megfontolni.