Beigazolódni látszik az a gyanú, miszerint a különböző vállalatok egymást túllicitálva igyekeznek minél nagyobb darabszámú előrendelést leadni a Tesla Semire. Míg a legelső vásárlók csak néhány elektromos kamionra mertek beruházni egyszerre, a jármű novemberi bemutatója óta eltelt egy hónap alatt már összesen közel 300 darabra fizettek ki foglalót a működésük környezeti hatásaiért aggódó cégek. Ez idáig a Semi két legfontosabb vevője az Anheuser-Busch és a Sysco voltak, akik egyenként 50 és 40 darabot rendeltek meg egyetlen nap alatt a múlt hét folyamán.
Most azonban újabb vevője akadt a Tesla kamionjának, amely új rekordot állított fel a megrendelések volumenét illetően, és bizony igencsak magasra tette a lécet. A Pepsi, Gatorade, Lay’s, és Doritos termékeiről ismert PepsiCo élelmiszeripari vállalat egyből 100 darabot rendelt az elektromos kamionból, ami egy 15 és 20 millió dollár (3,9-5,2 milliárd forint) közötti beruházást jelent a részéről. A PepsiCo-nak mintegy 10 000 kamionból álló flottája működik szerte az Egyesült Államokban, melyben nemsokára fontos szerephez jutnak az elektromos meghajtású új tagok is: a vállalat célja, hogy 2030-ra legalább 20%-kal csökkentse a szállításból adódó üvegházgáz-kibocsátását. Az még egyelőre tervezés alatt áll, hogy a Semit mely útvonalakon, milyen feladattal fogják bevetni, de a PepsiCo szerint egyaránt megfelelő lesz könnyebb szállítmányok fuvarozására, és nehezebb áruk, például üdítők rövidebb távolságú szállítására is.