Tisztán elektromos változat készül a Peugeot Boxer és Citroën Jumper/Relay kisteherautókból, ezek legelső prototípusát a Birmingham Commercial Vehicle Show rendezvény keretein belül mutatta be a PSA Group május legelején. A könnyű kereskedelmi járművek európai piacából 24,7%-os részesedést kihasító francia vállalatcsoport nem csupán erősíteni szeretné kínálatát az új modellekkel, de egyben egy lépéssel közelebb is kerül azon korábbi célkitűzéséhez, miszerint mind a személyautói, mind a teherjárművei kivétel nélkül kapnak elektromos változatot 2025-re.
Mindkét jármű 225 kilométert tud megtenni egy töltéssel a régi és közel sem valósághű NEDC mérés szerint, amennyiben a vásárlók az L1 és L2 méretkategóriájú változatot kérik. Akinek az L3 vagy L4 hosszra van szüksége, az nagyobb akkupakkot is kap a kisteherautójához, így az 270 kilométeres távot ér el, mielőtt lemerülne az aksi. Értelemszerűen ezek az autók az áruszállítás legutolsó, városi szakaszára lesznek tökéletesek, kiváltképp azokban a nagyvárosokban, ahol a szabályozás már csak zéró emissziós járművek belépését teszi lehetővé. A Peugeot Boxer Electric és a Citroën Jumper Electric a PSA olaszországi gyárában fog készülni, ám az elektromos hajtáslánc beszerelését és a homologizációt a vállalat partnere, a BD AUTO végzi majd. Több információt nem osztott meg a francia autógyártó csoport, azonban a Planet Auto alábbi videójából több egyéb adat is kiderül, például az, hogy az energiát egy 62 kWh-s aksi tárolja a kisebbik változatban, és hogy CCS-en keresztül 50 kW-tal tölthető az elektromos Peugeot DC hálózatról.
Azt egyelőre nem tudni, hogy mikortól lesz elérhető a két új modell, de 2020-ban a Peugeot Expert és Traveller, a Citroën Dispatch és SpaceTourer, valamint a Vauxhall Vivaro és Vivaro Life is beáll az elektromosított haszongépjárművek sorába. Egy évvel később pedig a Peugeot Partner Electric és Citroën Berlingo Electric is új generációként tér vissza.