A FleetNews beszámolója szerint a Renault úgy döntött, hogy az Egyesült Királyságban megszünteti az akkumulátor bérleti konstrukciót. A döntés hátterében az áll, hogy az autó értékvesztése kategóriájában nagyon alacsony, 3 év és 30 000 mérföld futás után a maradványérték legalább 42%. A francia gyártó véleménye szerint az ilyen magas maradványérték azt jelenti, hogy a vásárlók számára kedvezőbb az autót megvásárolni, ezért az akkumulátor bérleti lehetőségre már nincs szükség.
A Renault nyilatkozata szerint: „Az, hogy csak a teljes vásárlás opciót tartjuk meg a kínálatban egyszerűsíti az ügyfelek számára a döntést, és összhangban áll a Renault ZE sorozat további tagjaival, valamint az Egyesült Királyságban az elektromos járművek piacával. Mivel egyre több vásárló választ elektromos autót az Egyesült Királyságban, a teljesen elektromos járművek maradványértéke jelentős mértékben javult, ráadásul a Zoe ebben élen jár, így az elektromos autónk megfizethetőbb, mint valaha.”
Az akkumulátor lízing korábbi bevezetésének egyik fő oka volt, hogy a Renault szerette volna a villanyautók beszerzési árát minél közelebb hozni a hasonló méretű dízel járművekhez, azonban napjainkra az elektromos autók felára jelentős mértékben lecsökkent.