Nem rendelhető többé a Ford Mustang Mach-E limitált szériás First Edition változata, miután mintegy tíz nappal a villanyautó bemutatója után az összes darabot előrendelték ebből a kiadásból. Azt nem tudni, hogy ez pontosan hány darab megrendelést és mekkora összegű bevételt jelent a Ford számára a foglalókból, hiszen az autógyártó nem árulta el, mennyit tervez gyártani a legelső különleges verzióból, ám a The Detroit News újságírói azt az információt kapták, hogy a termelés legelső évében összesen 50 ezer Mach-E gurul le a gyártósorról, az akkumulátorok korlátozott száma miatt. Egy belső forrásra hivatkozva az Electrek hírportál azt is megírta, hogy ennek az 50 ezer darabnak a 60%-a, azaz 30 ezer példány az európai piacokra készül a uniós CO2-kibocsátási előírásoknak való megfelelés céljából.
A Ford Mustang Mach-E öt felszereltségi csomagban választható, a világpremier után nem sokkal mindegyikre megnyílt a foglalás, 500 dolláros foglaló kifizetésével. Az öt változatból kettő – a Premium, és a First Edition – 2020 végén kerül a vásárlókhoz, míg a másik három csak 2021 elején fog megjelenni az utakon. A First Edition kerekeit egy 248 kW-os villanymotor hajtja, az energia pedig a 98,8 kWh-s akkucsomagból érkezik, mintegy 430 kilométeres EPA-szerinti hatótávot ajándékozva az elektromos Mustangnak.
A Mach-E az első olyan villanyautó, mely komolyan versenybe szállhat a Tesla ellen. Ahogy a Model Y-nal való összehasonlítás is mutatja, a megjelenés időpontja és az ár nagyon hasonló, de mindkét jármű rendelkezik előnyökkel a másikkal szemben. A Ford Mach-E-nek azonban mégsem az az elsődleges feladata, hogy a Tesla elől lopjon el vásárlókat, sokkal inkább a hagyományos meghajtást preferáló fogyasztók meggyőzése lenne a cél. A Mustang elnevezés alaposan kiverte a biztosítékot sokaknál, amiért petíció is indult az autó ellen, de szerencsére a legtöbben nem az elektromos meghajtást, hanem a crossover kialakítást nem tudják összeegyeztetni az ikonikus izomautó családnevével.