Most először sikerült lencsevégre kapni az Audi e-tron GT-t gyártáshoz készülődő formában közúton, mióta a tanulmány elkápráztatta a közönséget a 2019-es Los Angeles-i Autószalonon. Habár a Németországban lefotózott tesztjárművet alaposan letakargatták a mérnökök, gyanítható, hogy a végső változat nem sokban fog különbözni attól a remekműtől, amit a tervezők elsőre megálmodtak, hiszen az e-tron GT kezdetektől fogva hanyagolta a túlságosan extrém stílusjegyeket. Az álcázott autón csak néhány apró különbség figyelhető meg a koncepcióhoz képest, például a kilincsek jelenléte, a hátsó spoiler, a kevésbé mutatós felnik, valamint a különálló hátsó fényszóró, ám ez valószínűleg csupán a LED-csík közepének lematricázása miatt van így, s az autón megmarad az összefüggő hátsólámpa. Ez többek között az egyik olyan stíluselem, ami közös az Audi elektromos Gran Turismojában és a Porsche Taycanban, hiszen a két villanyautót testvéri viszony kapcsolja össze, osztoznak a J1 padlólemezen és a technológián, s láthatóan a dizájnon is.
A gyártási forma várhatóan a novemberben megrendezett idei Los Angeles-i autókiállításon tűnik majd fel, és 2021-ben kerül a kereskedésekbe. 350 kW-os villámtölthetőséggel érkezik, amit addigra a Taycan is megkap, az autó aljában pedig egy 96 kWh-s akkucsomagra számíthatunk, ami a WLTP szerint mintegy 400 kilométeres hatótávot tesz lehetővé.