Eredetileg a Genfi Autószalonon mutatkozott volna be, de végül csak most rántotta le a leplet elektromos sportautójáról az Apex, s ezzel egy újabb fiatal autógyártót köszönthetünk köreinkben, mely egy a semmiből előhúzott méregdrága járgánnyal szeretne betörni az elektromobilitás piacára. Az AP-0 teljesítménye nem nevezhető igazán extrémnek azok után, amit például a Rimac, Lotus, Pininfarina, vagy az Aspark hiperautójában láthattunk: a meghajtást mindössze egyetlen 484 kilowattos (650 lóerős) villanymotor végzi, de a 2,3 másodperces gyorsulás nulláról százra így is a legjobbak közé sorolható, és a 306 km/h-s végsebesség sem kevés egy utcai használatra tervezett autónál. Ez nagyrészt a szénszálas karosszériának köszönhető, amivel alig 1200 kilót nyom a kocsi.
Aki nem csupán a gyűjteménye egy darabjának szánja ezt a 150 000 fontról (durván 58 millió forintról) induló bestiát, hanem komolyabb utazásokra is befogná, az a legtakarékosabb módban közel 515 kilométernyi hatótávot tud kicsikarni a 90 kWh-s aksiból a WLTP szerint. Feltölteni 350 kW-on durván 15 perc alatt lehet, vagy 8 óra alatt az autó 11 kW-os fedélzeti töltőjét használva.
A teljes szükségtelenségig eltúlzott specifikációk helyett a tervezők inkább külsőre igyekeztek egyedivé tenni az AP-0-t, amiről leginkább a fényszórók kialakítása, és a jármű tetejétől a hátuljáig húzódó, feltűnően kiemelkedő gerinc árulkodik. A dizájncsapat a sportautó orrát, légbeömlőit, éles vonalait mind egy sárkányról mintázták. Az elektromos Apex hátulról mutat csak igazán drámaian, ahol a gerincről lefutó féklámpa keresztezi a vízszintesen végighúzódó hátsó fényszórót – ez a kereszt annyira megtetszett a brit cégnek, hogy felvette márkajelzésnek.
Tucattermék nem lesz az AP-0, ám a gyártó évente körülbelül 500 darab legyártására berendezi a Woking melletti angliai létesítményét. Az első darabok 2022 végén készülnek el, ám addig még néhány átalakításon átesik az egyelőre koncepcióként bemutatott villanyautó. Az elektronzabáló sárkány 3-as szintű önvezető technológiával érkezik, amelyet a mérnökök később 4-es szintre terveznek továbbfejleszteni.