Aki a legújabb és legfejlettebb technológiájú limuzint vagy kombit szeretné megvásárolni a BMW-től, és fontos számára, hogy az autót zaj-, rezgés-, és kibocsátásmentes üzemmódban is használni tudja, annak a vadonatúj 5-ös sorozat modelljei között érdemes körülnézni, melyben ősztől öt plug-in hibrid is elérhető lesz. Ha viszont inkább egy kompakt terepjáróra fáj a fogunk a prémium német gyártótól, akkor az X2 lehet a legjobb választás, melynek konnektorról tölthető változatát szintén a mai napon jelentette be a BMW. Az X2 xDrive25e a negyedik SUV az X-sorozatban az X1 xDrive25e, X3 xDrive30e, valamint az X5 xDrive45e után, igaz a BMW nem az SUV (vagy SAV), hanem az SAC rövidítést használja a vadonatúj hibrid terepjárójára, ami a kupés kialakítású sportos szabadidőautó rövidítése (Sports Activity Coupe).
Az 1,5 literes, háromhengeres benzinmotor teljesítménye és nyomatéka 92kW/125 LE és 220 Nm, ehhez csatlakozik a 70kW/95 lóerős villanymotor 165 Nm nyomatékkal. A 162 kW/220 lóerő összteljesítményű, negyedik generációs eDrive plug-in hibrid rendszer a 6 sebességes Steptronic sebváltóval 195 km/h-s végsebességet és 6,8 másodperces 0-100-as sprintet eredményez az autó számára.
A lítium-ion akkumulátor bruttó kapacitása 10 kWh (a nettó 8,8 kWh), ami WLTP-ben mérve 53 teljesen elektromos kilométert jelent a tulajdonos számára minden töltés után. Hagyományos háztartási konnektoron 80%-ra kicsivel kevesebb mint 4 óra alatt tölthető fel az akku, a gyártó i Wallbox berendezésével viszont ez közel két és fél órára csökkenthető.
A BMW X2 xDrive25e piaci bevezetésére idén júliusban kerül sor, indulóára pedig 47 250 euró.