A kínai gyártók az elektromos kisteherautók szegmensében is elérték az európai piacot, megnyílt ugyanis a rendelés az E Deliver 3 elnevezésű tisztán villanyos haszongépjárműre az Egyesült Királyságban, mely a SAIC konszernhez tartozó Maxus emblémáját viseli. Ez a márka eredetileg brit eredetű, és LDV néven volt ismert, kínai kézre 2010-ben került, első elektromos modelljét – az E Deliver 3-at – pedig tavaly mutatta be, akkor még EV30 típusnéven.
A furgonhoz kétféle akkukapacitás közül választhatnak a megrendelők: a 35 kWh-ból közel 160 kilométeres hatótáv nyerhető ki, míg a nagyobbik, 52,5 kWh-s akkupakk 240 kilométer megtételére elegendő a WLTP szerint. A jármű megépíthető rövid és hosszú tengelytávú dobozos autóként, vagy vezetőfülkés alvázként, a csomagtér ennek függvényében 4,8 és 6,3 köbméter, a hasznos teher pedig 865 kg és 1020 kg között alakul. Az első tengelyt hajtó villanymotor teljesítménye minden változat esetében 90 kW, a végsebesség pedig 120 km/h.
Az elektromos furgont a The Harris Group fogja forgalmazni az országban, és a kisebb méretű példányok kiszállítása már júliusban megkezdődik, az év végére pedig valamennyi megrendelt változat elindul a vásárlók felé a kínai gyárból, ahonnan az export történik. A jármű indulóára az elektromos kisteherautók után járó támogatással együtt 22 800 font, azaz a Renault Kangoo ZE-vel és a Nissan e-NV200-zal került egy árkategóriába.