A Tesla Autopilot rendszeréhez áprilisban kiadott Traffic Light and Stop Sign Control funkció egy óriási lépés afelé, hogy az autók önmaguktól felismerjék a közlekedési lámpákat és táblákat, s ezekre odafigyelve, szabályosan tudják az utakat járni emberi beavatkozás nélkül is. Bizonyos feltételek mellett a Teslák már a sofőr jóváhagyását sem kérik a zöld lámpán való áthajtáshoz, de mint minden béta verziós szoftverben, ebben is számos hiányosság és javítani való akad még: például az, hogy a villanyautók a Burger King éttermek tábláit rendszeresen összetévesztik a STOP táblával, így aztán lelassítanak, és megállnak. A gyorsétterem-lánc aligha kaphatott volna annál jobb reklámot, mint hogy a világ legokosabb autói úgy döntenek, hogy megállnak a táblájánál, így a cég marketingesei gyorsan kaptak a lehetőségen, és megcsinálták az alábbi videót egy Model 3 főszereplésével. A reklám mindössze egyetlen napig futott, de így is többmillió emberhez jutott el a közösségi médián keresztül. Ez persze leginkább annak köszönhető, hogy a Burger King ingyen Whopper szendvicset ígért mindenkinek, akivel hasonló történik a Teslájában, és az erről készített képet/videót a megadott hashtagekkel megosztja. https://twitter.com/BurgerKing/status/1275425918991900673?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1275425918991900673&ref_url=https%3A%2F%2Felectrek.co%2F2020%2F06%2F25%2Ftesla-autopilot-confuses-burger-king-stop-signs-ad-campaign%2F Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!