Az év elején a Renault három népszerű autóját is bemutatta hibrid hajtáslánc-rendszerrel: az E-Tech nevet viselő technológia először a Clio és Captur modellekbe került be, majd egy hónappal később a kombiként és ferdehátúként is választható Megane konnektorról tölthető hibrid változatát jelentette be a francia autógyártó. A három E-Tech hibrid közül a Clio a kakukktojás, ez ugyanis egyszerű hibrid, nem tudjuk a hálózatra csatlakoztatni, mint a másik két testvérét.
A hibrid Clioval egy kisebb fajta ráncfelvarrás is érkezett, megtartva a modellre jellemző stílusjegyeket, de a legfontosabb újdonság az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás, amit a 100%-ban elektromos elindulásra való képesség, valamint a lassítás és fékezés során visszatöltött elektromos energia tesz lehetővé. A Renault szerint az autó a városban vezetve akár 40%-kal kevesebb benzint fal fel egy sima belsőégésű motor által hajtott változathoz képest. Teljesítménye 140 lóerő, az elektromos hajtásért felelős akkumulátor kapacitása pedig 1,2 kWh. Magyarországon 6 899 000 forintról indul a Clio E-Tech kedvezményes listaára.
A sportosabb külső mellett a Captur is új technológiát kapott, ám itt már külső forrásból is tölthetjük az E-Tech rendszer 9,8 kWh-s akkumulátorát, amely vegyes ciklusban 50, városban pedig akár 65 kilométeres tisztán elektromos hatótávot biztosít WLTP-ben mérve. A rendszer összteljesítménye itt már 160 lóerő, ami hibrid módban 1,5 litert fogyaszt 100 kilométeren, és kilométerenként körülbelül 32 g szén-dioxidot enged ki a kipufogóján. A gyártó közleménye szerint a kezdő listaára 10 349 000 forint.
A Megane E-Tech plug-in hibrid ugyanazt a hajtásláncot kapta meg, mint a Captur, és a fogyasztása is közel azonos, de a vételára egy kicsivel magasabb lesz, várhatóan körülbelül 10,9 millió forintról indul. A Renault első hibrid rendszerével felszerelt autók júliustól előrendelhetők.