Szeptember 29-én, a Brilliance Automotive kínai közös vállalkozásán keresztül hozzálátott a BMW az iX3-as tisztán elektromos szabadidő-autójának sorozatgyártásához Senjangban. A gyártósorok alacsony kapacitással már 2019 közepén beindultak, hogy az idei nyár elejére elkészülhessen 200 előszériás darab, a vásárlók megrendeléseinek teljesítésére szánt villanyautók termelése viszont csak egy kevés késés után startolhatott el, mivel eredetileg a nyár végére időzítette a BMW.
A márka legelső kibocsátásmentes SUV-jának európai vevői számára is Kínából érkezik az autó, de a BMW azt ígéri, hogy az úgynevezett zero defect koncepciója garantálja azt a minőséget, amit az ügyfelek a német összeszerelésnél megszokhattak. A gyártó korábban azt írta, hogy a legelső vásárlók még ebben az évben átvehetik az iX3-at, de ez valószínűleg Kínára vonatkozik, hozzánk csak a jövő évben érkezik meg a modell. A BMW stratégiájának megfelelően az elektromos divatterepjáró ugyanazon gyártósoron születik, ahol a belsőégésű motoros megfelelői.
Ez a legelső BMW az ötödik generációs eDrive elektromos hajtásrendszerrel, így ritkaföldfémekre már egyáltalán nincs szükség az alkatrészek legyártásához. A lítium-ion akkumulátor bruttó kapacitása 80 kWh (nettó 74 kWh), amivel a WLTP szerint 460 kilométeres hatótávot tud az iX3. A hátsó kerekeket hajtó villanymotor csúcsteljesítménye 210 kW 400 Nm nyomatékkal, így leggyorsabban 6,8 másodperc alatt lehet felgyorsulni 100 km/h-ra álló helyzetből. A BMW töltőkártyájával az ügyfelek kedvezményesen használhatják az IONITY villámtöltő-hálózatot, melyen maximálisan 150 kW teljesítményt képesek felvenni a villanyautók a töltés során.