Azt leszámítva, hogy a Genesis már évekkel ezelőtt bejelentette közelgő elektromos autóit, és mostanában egész gyakran készülnek lesifotók a tesztelésben lévő prototípusokról, egyelőre nem sok mindent tudunk arról, miként próbál majd felzárkózni vetélytársaihoz az elektromobilitást eddig sikeresen elkerülő prémium márka. A technológia szerencséjére adott, hiszen a Hyundai már hosszú évek tudását és tapasztalatait halmozta fel, s várhatóan az anyavállalat vadiúj e-GMP padlólemeze is bekerül a Genesis villanyautói alá.
Ám úgy tűnik, hogy a koreai gyártó nem elégszik meg ennyivel, és rögtön az autóipar élére tör, legalábbis a töltési technológia tekintetében, ugyanis a 2021-ben megjelenő tisztán elektromos modelljébe vezeték nélküli töltőt szerel be. Az indukciós technológia a WiTricity fejlesztése, és várhatóan néhány kW-os töltési teljesítményt kínál majd. Tekintve, hogy a nyilvános vezeték nélküli töltőállomások még nem terjedtek el, és ezért ez a megoldás egyelőre csak otthoni töltésre alkalmas (természetes szükség van hozzá egy töltőpad letelepítésére), a 2021 második felében piacra kerülő eG80-as villanyautóhoz feláras felszereltségként lesz választható. Aki erre befizet, annak nincs más dolga, mint a töltőberendezés fölé parkolni autójával, és a töltés teljesen automatikusan el is indul.
Így töltenek majd az önvezető autók öt év múlva a Hyundai szerint
Azoknak az életét is megkönnyíti a Genesis, akik maradnak a hagyományos kábeles töltésnél, hiszen elektromos autói Plug&Charge funkcióval érkeznek, tehát a Teslákhoz hasonlóan a töltőoszlopra való csatlakozáskor azonnal elindul a töltési folyamat, feltéve, hogy ezt a töltőberendezés is támogatja. Az otthoni töltéshez 7-11 kW-os fali töltőket kínál majd a luxusmárka, melyekről azt ígéri, hogy a megszokottól jócskán eltérő dizájnnal lepik meg a vásárlókat.