A Super Bowl döntő jellemzően a világ legnagyobb multinacionális vállalatainak kedvenc eseménye, akár dollármilliókat is képesek kifizetni azért, hogy az általuk készített 30-60 másodperces reklámot láthassák a nézők a helyszíni kivetítőkön és a televíziós csatornákon. Az idén február 7-én tartott sportrendezvényen, vélhetően a koronavírus által megcincált költségvetések miatt, a megszokottnál kevesebben élnek a világszerte több százmilliós nézettség adta lehetőségekkel, de az autógyártók közül biztosan ott lesz az a General Motors, mely ezúttal is az elektromobilitási stratégiája köré építette a rövidfilmjét (tavaly a Hummer EV-ről szólt a GM reklámja).
A videó főszereplője Will Ferrell kaliforniai filmszínész, aki felfedezi, hogy szeretett hazája messze le van maradva Norvégiától az egy főre jutó elektromos autók tekintetében, így elhatározza, hogy barátaival móresre tanítja a „halimádó” északiakat. Kenan Thompson és Awkwafina bepattan egy elektromos Hummerbe, Ferrell pedig egy Cadillac Lyriq-kel egy konténerszállító hajón célozza meg Norvégiát, de hamar kiderül, hogy a földrajz nem az erősségük: Thompsonék maximum a finn rénszarvasokat világosíthatják fel az amerikaiak elektromos technológiájáról, Ferrell pedig a svéd útviszonyokat tesztelheti Cadillacjével. (Nem akarjuk elrontani a poént, de tengerparti várost ekkora hegyekkel nemigen találni Svédországban.)
Az „Everybody In” kampány keretében bemutatott „No Way, Norway” kisfilm egyperces változata az NFL-döntő első negyedében fog futni.