A Volkswagen ID.3 érkezésének egyik leginkább zavarba ejtő meglepetése volt, hogy a vásárlóknak le kellett mondaniuk az ötödik ülésről a legnagyobb akkumulátorért cserébe, hiszen valamennyi, bruttó 82 (nettó 77) kWh-s pakkal szerelt típus csak négyszemélyes változatban jelent meg. Abból ítélve, hogy a nagy akkus típushoz a panorámatetőt sem tette elérhetővé a gyártó, azt gyanítjuk, hogy az autó tömegéhez lehet köze a furcsa csomag-összeállításnak. Villámteszt: Volkswagen ID. 3 – első rész Akárhogyan is, úgy tűnik, a Volkswagen megoldotta ezt a problémát, merthogy a németországi konfigurációban megjelent a Tour 5 típus, amely a nettó 77 kWh-s akkuja mellé öt ülőhelyet kínál. Emellett két másik változatot rendelhetnek az ügyfelek ekkora kapacitású aksival, a Pro S-t, és a Tourt, de mindkettő csak négy személy számára kínál biztonsági övet. A 47.820 eurós listaárról induló Tour 5 csomag 544 kilométeres WLTP-szerinti hatótávolságot, 150 kW-os teljesítményt, 7,9 másodperces 0-100-as gyorsulást, valamint 125 kW-os DC, és 11 kW-os AC töltést foglal magában. A panorámatető továbbra sem került be a feláras opciók közé. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!