Utolsó tesztjeit futja sorozatgyártásának megkezdése előtt a Lucid Air, s ezúttal maga a vezérigazgató vitte el egy körre San Francisco környékén a villanyautót, hogy egy rövid videóban beszámoljon a tapasztalatairól. Ez volt a legelső alkalom, hogy a tisztán elektromos prémium szedánt végleges formájában, álca nélkül engedték a szabadba. Peter Rawlinson elsősorban azt emelte ki a pozitívumok között, hogy mennyire csendes az utastér, sima a kormányzás, és milyen pontosan sikerült beállítani a felfüggesztést, hogy még a döcögős utakon is suhan az autó. A több mint 800 kilométeres hatótávolsággal, valamint a körülbelül 1000 lóerős teljesítménnyel is eldicsekedett, hozzátéve, hogy az Air legalább annyira sportautó, mint amennyire szedán. Lucid Air: az új mérce a villanyautózásban Fejleszteni valót is talált az igazgató – ami nem meglepő, hiszen ha tökéletes lenne a jármű, akkor indokolatlan lett volna hónapokkal elhalasztani a sorozatgyártás és kiszállítás kezdetét finomhangolás címszó alatt. Rawlinson úgy véli, hogy a Hill-Hold szoftveren (ami az emelkedőn megtartja az autót), valamint a nagyon alacsony sebesség (1-4 km/h) menetdinamikáján szükséges még csiszolni. Késik a 830 km hatótávú Lucid Air A Lucid legelső elektromos autója valamikor nyár végén, ősz kezdetén mehet gyártásba az arizonai AMP-1 nevű létesítményében. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!