A márka megújult emblémáját elsőként viselő vadonatúj Peugeot 308-at a megjelenés pillanatától kezdve kétféle plug-in hibrid rendszerrel is választhatják azok, akik a hétköznapok első ~60 km-ét inkább elektromosan szeretnék megtenni. Sokakat meglepetésként ért azonban, hogy tisztán elektromos meghajtásról egyáltalán nem esett szó a premier során, annak ellenére, hogy a jármű által használt EMP2 padlólemez kibocsátásmentes hajtás elszállásolására is alkalmas. Megjött a Peugeot 308 a márka új arcával Aggodalomra semmi ok, Jérôme Micheron termékfejlesztési igazgató egy interjúban elárulta, hogy a 308-ra is érvényes lesz a „választás szabadsága”, és már megszületett a döntés egy majdnem hibrid, és egy teljesen villanyos változat piacra dobásáról. Ennek időpontját sajnos nem árulta el, és műszaki tulajdonságokról sem beszélt. Valószínűleg most is számíthatunk a PSA Csoporton belül széles körben alkalmazott, és már jól ismert számokat felsorakoztató elektromos hajtáslánc alkalmazására, de az igazgató hozzátette, hogy a Stellantis részeként már jóval több lehetőség nyílik az elektromosításra. 2023-ban továbbá bevezetik az eVMP padlólemezt a nagyobb modellek számára, amely újabb kapukat nyit meg a franciák villanyautói előtt. A 308 nagy testvére, a 3008 a híresztelések szerint már ezzel válik tisztán elektromossá. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!