Talán sokan nem tudják, hogy a Škoda kerékpármárkaként indult, így a gyökerekhez visszatérést is szimbolizálja, hogy a cseh gyártó már 18 éve a kerékpárversenyek fő támogatója. A szponzoráció abban is megnyilvánul, hogy a verseny felvezető- és kísérőautóit a Škoda biztosítja. A Tour de France kerékpárversenyen már 2020 őszén is egy tisztán elektromos Skoda ENYAQ iV modell volt a versenybírói autó, a Magyarországon ezekben a napokban zajló versenyen a kerékpárosokat szintén a tiszta üzemű jármű vezeti fel, ezzel (félig-meddig) megkímélve a versenyzőket attól, hogy szennyezett levegőt szívjanak be. A Tour de Hongrie első szakasza szerdán rajtolt Siófokról, a Balaton fővárosából, a cél pedig 173 km megtétele után Kaposvár volt. A csütörtöki 183 km hosszú szakasz Balatonfüred és Nagykanizsa között zajlott. Pénteken Veszprém és Tata között folytatódott a verseny, ezúttal 142 kilométert kellett kerekezni. A leghosszabb, 204 km-es szakasz a Balassagyarmat – Gyöngyös – Kékestető útvonalon zajlott tegnap. A mai utolsó, 92 km hosszú Budapest-Budapest szakasz befutója a Hősök terén lesz, ahol a Škoda meglepetésprogramot szervez a kilátogató kerékpárrajongóknak és nézőknek, így nem csak a célba érkező versenyzőket üdvözölhetik, akik az esős időjárás ellenére kilátogatnak a rendezvényre, de a kiállított ENYAQ iV modellt is megtekinthetik. Itt a még olcsóbb ENYAQ iV, nagyon jó ajánlattal állt elő a Škoda Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!