Többszöri csúszás után végre elstartolt az ADAC Opel e-Rally Cup, a legelső, kizárólag tisztán elektromos autókkal indított ralibajnokság, amelyben a vásárlók által is elérhető villanyos Corsa-e autók terepre konfigurált változatai küzdenek egymással a legjobb futamidőért. A bajnokság legelső éles versenyeseményén öt nemzet 13 csapata vágott neki a németországi ADAC Rallye Stemweder Berg pályának, amelyen végül a francia Laurent Pellier diadalmaskodott.
Jörg Schrott, az Opel Motorsport igazgatója nagyon elégedett a versenysorozat nyitányával, elmondása szerint kiválóan teljesítettek az autók, a pilóták remek időket mentek, és a pályával is minden rendben volt. Ráadásul a versenyekhez tervezett töltőinfrastruktúra is tette a dolgát: az Opel Motorsport és a német eLoaded által közösen tervezett töltőhálózatban összesen 18 töltőpont osztozik 2 MW teljesítményen, azaz az autók a maximális, 100 kW-os DC töltési képességüket kihasználva tudnak töltődni a verseny egyes szakaszai között.
A 100 kW (136 LE) teljesítményű villanyautók párharcának összefoglaló videója alább látható: