Az Uber ügyfelek jelentős részének nehézséget okoz beszállni a Teslákba, ezért a cég push üzenetben küld segítséget, hogy már az autó megérkezése előtt felkészülhessen az utas.
A Hertz autókölcsönző tavaly jelentette be a százezres példányszámú Tesla Model 3 beszerzést, melyet kisvártatva egy megállapodás követett az Uber-rel, amely alapján mintegy 50.000 Teslát kínálnak bérbe az Uber-sofőröknek. A legutóbbi információk szerint az Uber flottájában már legalább 15.000 Tesla dolgozik, a cég pedig egyre több városra terjeszti ki a feláras „Comfort Electric” szolgáltatását, amely villanyautós utazást kínál az ügyfeleknek. Miközben az elektromos autó választásáért többet fizetnek az ügyfelek, a Teslát bérlő Uber sofőrök havonta többszáz dollárt takarítanak meg a hagyományos autósokhoz viszonyítva.
A pozitív tapasztalatok mellett egy apró, de annál fontosabb negatívumra is fény derült. Az Uber flottájában az elektromos autók túlnyomó többsége Tesla, melyek ajtajának kinyitása nehézségekbe ütközik a tapasztalatlan utasok számára, ezért a cég mobiltelefonra küldött push üzenetben, fotóval demonstrálva tanítja meg ügyfeleit a Tesla ajtókilincsek nyitására.
A probléma nem újkeletű, New Yorkban a taxikon is alkalmazták, igaz ott offline üzenetet kaptak az utasok.
Push Here To Open ⇨🚪 #Tesla #Taxi $TSLA pic.twitter.com/N3elta6I3H
— Tesla New York (@TeslaNY) March 17, 2021