Sziasztok,
Az első elektromos autovásárlásomra készülök és nagyon megtetszett az új Hyundai Ioniq modell. A mai napon elvittem egy szalonautót tesztvezetésre. Az elején mnden rendben volt, aztán amikor gyorsítani próbáltam elkezdett rezegni/rángatni egy picit. Kb úgy mint amikor egy benzines autóban leesik a fordulatszám. Hasonlót tapasztaltam fékezéskor is. Később ez rosszabb lett, majd észrevettem, hogy műszerfalon egy teknős látható. Emellett kiírta, hogy motorteljesítmény korlátozva. A szalonban utánanéztünk és 3 lehetőség van:
- Alacsony töltöttségű szint (Nem lehet, 70%-on hoztuk vissza)
- Akkumulátor hőmérséklet túl magas vagy alacsony: Alacsony gondolom nem lehet. Magas sem lehet, 40 perc alatt 3x kapcsoltam sport fokozatba és összesen max 500 métert mentem így. Előttem nem használta senki. Én is csak amiatt vihettem el próbakörre mert úgy nézett ki hogy meg is veszem
- Hűtőrendszerrel kapcsolatos probléma vagy normál haladást akadályozó meghibásodás: Feltételezem ez lehet
A szolonban azt mondták kivizsgálják a problémát. A következő a kétdésem:
Szerintetek utalhat ez bármilyen komolyabb problémára? Nagyon tetszik az autó, és szeretném is megvenni (még 1 hasonlót találtam az országban). Azt viszont szeretném elkerülni, hogy folyamatosan szervízbe kelljen hordanom javításra (Még akkor is ha a garancia miatt pénzbe nem kerülne)
Köszönöm a segítséget.
Zoli
Elektromos autót használsz?
Én ilyennel Leafnél csak akkor találkoztam, amikor télen -15 fokos akkuval akartam 130-cal menni az autópályán. A mostani körülmények között ez hibára utal. A szerviz ki kell tudja olvassa a hibakódokat. Azt nem tudom megjósolni, hogy ezzel mennyi gond lesz. De ha most megjavítják, megveszed, de újra előjön, akkor a hajtáslánc megfelelő elemének cseréjét érdemes kérni.
Elektromos autót használsz?
Leave a Reply
Köszönöm szépen a segítséget!