Ez most így jött ki. ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Villanyautósok.hu
A négy nagyobb, mint az öt.
‌
‌

A négy nagyobb, mint az öt

Egy újabb klasszikust támasztottak fel a franciák, és már a magyar ár sem titok: a Renault 4 tágasabb az 5-ös számú testvérénél, és csak egy kevés felárat kell ráfizetni az extra helyért és terepjárósabb formáért. Adatszolgáltatásra szólították fel a napelemeseket, olcsóbb és közben drágább is lett a töltés a horvát Superchargereken, és azt is elmondjuk, hogyan szerepelt tesztünkön a Porsche első tisztán elektromos SUV-ja.   

‌

A hét kedvenc olvasnivalója

2024-10-14_Renault_4_E-Tech_022

Megjelent az árlista. Megkapta magyar árát a Renault 4, mutatjuk, mennyiért vihetik haza a vásárlók az elektromosként újjáélesztett ikont. A név ne tévesszen meg senkit, aki ezt a villanyautót választja, nagyobb helyet kap, mint a Renault 5-ben.

‌
‌

A hét kedvenc videója

2026_06_28_onmagat_vezette

Segítség nélkül hazatalált. Megtörtént a világ első teljesen autonóm autókiszállítása: videón, ahogy egy Tesla Model Y teljesen egyedül, önvezető módban teljesíti útját a gyár és az új tulajdonos háza között.

‌
‌

És ezekről se feledkezz meg:

2024_11_19_omv_emotion_01

Gyorsan eltelik az a negyedóra. Mitől prémium a szolgáltatás? Mennyi töltőállomás létesült még az évben, és milyen kedvezményekkel tölthetnek olcsóbban a villanyautósok a nyári időszakban? Az OMV Hungária ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

‌
‌

2024_12_05_napelem_inverter_online_adatszolgaltatis_freepik_ai_02

Napelemesek, figyelem! Július 1-jén életbe lépett az adatszolgáltatási kötelezettség a háztartási napelemes rendszerek üzemeltetői számára. Összefoglaljuk, kiknek milyen adatokat kell lejelenteni, és hogyan szankcionálják a hatóságok a mulasztást.

‌
‌

2025_07_02_tesla_supercharger_horvatorszag_otocsan_plugshare

Akár féláron is tölthetünk. Elstartolt a csúcsszezon és ezzel együtt a Tesla is módosítja díjszabását a horvátországi töltőállomásokon. Mutatjuk, mikor érdemes tölteni annak, aki nagyon olcsón akarja megúszni az utat, és azt is elmondjuk, mennyivel drágul csúcsidőben az áramfelvétel.

‌
‌

2025-06-23_porsche_macan_turbo_09

Ezt nagyon eltalálták. A Porsche annyira bízik az elektromos hajtásban, hogy a népszerű szabadidő-autójának új változatát már csak belső égésű motor nélkül gyártja. De vajon tudtak annyira jó autót csinálni, hogy ez ne bántsa az eladásokat? Leteszteltük az új Macant!

‌
‌

2024-09-18_tesla_cybertruck_02

Három hónap mérlege. A feltámadástól még messze vagyunk, és éves viszonylatban is látványos a visszaesés, de az elemzők várakozásainál jobban alakultak a Tesla második negyedéves eladásai. Sőt, néhány adat már bizakodásra is adhat okot.

‌
‌

white and brown concrete building beside body of water during daytime Chan Hyuk Moon (@mch1565)

Teljes szénmentesítés. Az elmúlt évtizedekben folyamatosan nőtt a megújulók aránya, mostanra pedig lehetővé vált az utolsó működő szénerőmű leállítása is – újabb európai országban ért véget a szénalapú energiatermelés, elmondjuk, milyen sors vár a nyugdíjazott erőműre.

‌
‌

2025-07-01_MG4_03

Kisimítják a ráncokat. Nagyot nő és dizájnban is teljesen megújul az MG kompakt ferdehátúja. Kínában már szeptember elején rendelhető lesz, és ezt követően várhatóan Európa-szerte is megjelenik. Elmondjuk, mit lehet eddig tudni a frissítésről.

‌
‌

2025-07-03_volvo_kassa_szlovakia_01

A hetest már a szlovákok szerelik. Európába hozza prémium elektromos szabadidő-autójának gyártását a Polestar. Az új modell a Volvo villanyautói mellett, a magyar határ közelében fog készülni, így a kínai importautókra kivetett extravám nem drágítja majd az autót.

‌
‌

2025-07-03_mercedes_vle_06

Luxusbuszok új generációja. Megérkeztek az első hivatalos fotók a Merci új elektromos kisbuszáról, amely vadonatúj technológiai készletet vezet be a piacra. A hatékony rendszernek köszönhetően egy 1100 km-es utat két rövid töltéssel le lehet zavarni.

‌
‌

official_tesla_model_y_juniper_11

Beigazolódhattak a pletykák. Közel 5 százalékkal nőtt a Tesla Model 3 és Model Y egyes típusainak hatótávolsága Kínában, és van olyan változat, ami gyorsulásban is sokat javult. Hogy minek köszönhető a változás és mikor kerülhet rá sor Európában? Cikkünkből kiderül!  

‌
‌
‌
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌