Ezt még az optimista előrejelzések sem látták jönni. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
Észbontó számok. Az akkumulátorok árának folyamatos csökkenése egyáltalán nem újdonság, de ami most Kínában történik, arra kevesen számítottak. Mi lehet az oka, hogy ilyen megdöbbentően olcsón kínálják az aksikat, és milyen hatással lehet ez a világpiacra? Elmondjuk!
|
|
|
|
A hét kedvenc videója
Jöhet a következő. A Xiaominál elhatározták, hogy több mint 1500 lóerős sportautójukkal beírják magukat a történelemkönyvekbe, és jó úton is haladnak efelé: a Nürburgring után újabb versenypályán állított fel rekordot az SU7 Ultra. Videón az elektromos bestia sprintje.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Bevállalták, visszamondták. Négy hazai szolgáltató is jelentkezett európai uniós támogatásra villámtöltők telepítéséhez, de nem mindegyik teljesítette vállalásait. Lezárult a három éve indult nagy töltőtelepítési projekt első fázisa, mutatjuk, hol létesültek töltőállomások.
|
|
|
|
Távoznak az öregek? Eljárt az idő a Tesla két legnagyobb modellje felett, és az eladások is egyre gyengébbek. Nem kizárt, hogy nagy változás közeleg a vállalat portfóliójában, és erre egyre több jel utal a honlapján is.
|
|
|
|
Nem túl praktikus. Még a szervizes történet sem ért véget, máris újabb kihívással néztünk szembe a korosodó Model X-szel: síelni indultunk, ám a felszerelés sehogy sem akart elférni a batár SUV-ban. Mégis hova tehetnénk a síléceket?
|
|
|
|
Kódokból olvasunk. Megérkeztek a hivatalos műszaki adatok a megújult Tesla Model Y-hoz. Noha a szám- és betűkombinációkból a legtöbben semmit sem értenek, mi ismerjük a kódokat: mutatjuk, mit tud majd az autó európai változata.
|
|
|
|