|
Mi szükség a lármára? ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
| |
A hét kedvenc olvasnivalója
|
Két világ között. Rángat az autó, bőg a motor, bezuhan a nyomaték, amikor elrontjuk a váltást. Nem, nem egy hagyományos autóval szerencsétlenkedtünk, hanem kipróbáltuk az Ioniq 5 sportváltozatát, ami a villanyhajtás dinamikája mellett a motorhang rajongóinak is kedvez. Íme a tapasztalataink.
|
|
|
| |
És ezekről se feledkezz meg:
|
Az autó orrából kunkorodik. A Fiat bejelentette, hogy vadonatúj villanyautója lesz az első olyan modell a piacon, mely beépített töltőkábellel rendelkezik. A kábel így kevésbé koszolódik, a tulajdonosnak nem kell tekergetni, és nem is hagyják ott sehol. Mutatjuk, mit tudunk eddig a Grande Pandáról.
|
|
|
| |
|
Ami a korábbi tesztből kimaradt. Végre minden adott volt egy rendes fogyasztásteszthez az új Tesla Model 3-mal, így kinéztünk egy útszakaszt, ahol lemérhettük, mennyi energiára van szüksége a villanyautónak nyári gumival. Vajon még mindig hatékony autó a Model 3? Mutatjuk!
|
|
|
| |
|
Van, akiét veszik, van, akiét nem. Bezuhantak a villanyautó-eladások, lassul az átállás? Megnéztük a nagy német gyártók számait, és vegyes kép fogadott minket. Van, aki tényleg alig tudja kiszórni villanyautóit, másnál viszont épp az elektromosok húzzák felfelé az értékesítést. Íme a statisztika.
|
|
|
|