Nagyot lökhet a hazai e-mobilitáson az új állami támogatás. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
Milliárdokat lehet kapni. Megjelent a hazai töltőhálózat jövőbeni fejlesztését megalapozó pályázati felhívás, amelyen keresztül töltőállomások beszerzéséhez és telepítéséhez jelentkezhetnek állami támogatásra a vállalkozások. Mutatjuk a pályázat feltételeit.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Döntött a többség. A Kínából importált elektromos autókat sújtó európai uniós kiegyenlítő vám sorsa hónapok óta húzódik, ám tegnap, hosszas vizsgálódás és többszöri módosítás után megtörtént a végső szavazás. Íme az eredmény.
|
|
|
|
Kézenfekvő, mégis elfelejtik. A hazai energiarendszerben is felmerül a napelemek időszakos túltermelésének problémája, ami Paks visszaterhelését vonja maga után. Csakhogy nemzetközi példákból tudjuk, hogy sokkal jobb megoldás is rendelkezésünkre áll.
|
|
|
|