Na ilyet nem akarunk hallani egy autótól. ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Villanyautósok.hu
Majd megcsinálom, ha szépen kéred!
‌
‌

Majd megcsinálom, ha szépen kéred!

Személyiséget adni egy autónak sokféleképpen sülhet el rosszul: kinek van arra szüksége, hogy egy vita után sértődötten lekapcsoljon a központi számítógép? Oké, ilyen extrém esetektől talán nem kell félni, de kérdéses, hogy a Tesla sokoldalú digitális asszisztense hogyan végzi majd a munkáját. Teszteltünk Škodát, kipróbáltuk a Mini teljes elektromos kínálatát, megnéztük élőben a franciák elegáns újdonságát, és a megújult Nissan Leafet is bemutattuk.

‌

A hét kedvenc olvasnivalója

official_nissan_leaf_gen3_12

Újraépítve az alapoktól. Bemutatkozott a vadonatúj Nissan LEAF következő generációja, amely modern külsővel próbálja visszacsalogatni a vásárlókat a márkához, és elődjének legnagyobb hibájával is leszámol. Itt van minden, amit az újdonságról tudni lehet.

‌
‌

A hét kedvenc videója

2025-06-15_skoda_enyaq_rs_race_08

Élményautózás. Vezettük az új RS Škodát, mely újfent megmutatta, mekkora élvezet tud lenni a sportos konfiguráció jó minőségű utakon. De még ennél is izgalmasabb volt a csehek különleges versenyautójában ülni, amit rendesen meghajtott a pilóta – érdemes megnézni a videókat.

‌
‌

És ezekről se feledkezz meg:

2019_12_21_ionity_balatonkeresztur_del_04

Itt nem lehet pihenni. Elindult a nyári szezon, az M7-es autópályát ellepik a Balatonra és a horvát tengerpartra utazó autósok, így már csak egy valami hiányzott: egy jó háromhetes lezárás, amitől használhatatlan lesz az útvonal legfontosabb töltőállomása. Mutatjuk, mikor ne számíts ezekre a töltőkre.

‌
‌

2025_06_17_mar_teljes_a_mini_007

Ezekből választhatsz. A Mini termékportfóliója az elmúlt években átfogó megújuláson esett át, de mostanra teljessé vált a kínálat. A márka sajtónapján végigpróbáltuk az összes elektromos modellt, elmondjuk, mit gondolunk róluk.

‌
‌

2025-06-04_ds_n8_budapest_02

Elnöki kényelem bárkinek. A hazai sajtóbemutatón végre élőben is megnézhettük a franciák új csúcsmodelljét, melyet kizárólag elektromos hajtással lehet megvásárolni. Prémium, elegáns, karakteres, és a francia elnök is ilyennel utazik – mutatjuk, mennyiért kapható a DS N°8.

‌
‌

2023_04_22_lightyear_aukcio_14

Extra hatótáv töltés nélkül? Az autóba integrált napelem régóta piszkálja a tervezők fantáziáját, ám eddig egyetlen megoldás sem bizonyult életképesnek. Pedig kutatók szerint igencsak jelentős mennyiségű ingyen energiát kaphatnának ily módon az autósok.

‌
‌

2025-06-14_peugeot_e-208_gti_05

A versenysport edzette. Vörös-fekete stíluselemek, sportos futómű és több kraft – bemutatkozott a Peugeot legelső tisztán elektromos hajtású GTi modellje, s ezzel új korszak indul a 40 éve használt embléma történetében.

‌
‌

2025_06_16_ionity_terrkep_szekesfehervar

Plusz egy a nyugati oldalnak. Felkerült a térképre egy új jelölő és már az építkezés is megkezdődött az Ionity legújabb magyarországi töltőállomásán, ahol 400 kilowattos ultratöltők várják majd a Balaton felé utazókat. Mutatjuk a pontos helyszínt.

‌
‌

2025-06-19_ford-super-mustang-mach-e-pikes-peak_01

Indul a verseny a felhőkbe. Idén is egy extrém villanyautóval áll rajthoz a Ford Performance a világ egyik leghíresebb hegyi versenyén, de vajon az 1400 lóerő és a masszív aerodinamikai csomag elég lesz ahhoz, hogy megdőljön a tavalyi rekord? Ez a Super Mustang szaladhat fel 4302 méter magasba.

‌
‌

longi_700w

Villámgyors a fejlődés. Mivel a legtöbb családi ház igencsak korlátozott tetőfelülettel rendelkezik, a háztartási napelemeknél fontos, hogy minél nagyobb teljesítményt minél kisebb panelekkel lehessen elérni. Ebben most egy nagyot lépett előre Kína.

‌
‌

2024-12-20_mobiliti_cef_fot_01

Spórolás tíz után. Gyakran töltesz éjszaka nyilvános DC oszlopokon? Elindult az új kedvezmény, akár 100 forinttal is olcsóbban tölthetsz a Mobiliti állomásain, ha ilyen csomagra fizetsz elő.

‌
‌

a close up of a steering wheel and dashboard of a car Mateusz Zatorski (@knowbody)

Kinek mi jön be. Mesélhet konteókat, flörtölhet velünk, vagy akár belénk is köthet a Teslánk a jövőben – érkezik a frissítés, ami 14 választható személyiséget hoz majd a villanyautókba. Az új digitális asszisztenssel ráadásul magyarul is beszélgethetünk.

‌
‌
‌
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌