Íme az igazság a testmozgásról. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
A hét kedvenc videója
Hol a pukk? A hagyományos akkumulátorok érzékenyek a sérülésekre, és sajnos többször is láthattuk már, milyen pokolian éghet a villanyautó egy baleset után. Vajon mi történik, ha ezt az újfajta akkut szándékosan szurkálják, furkálják, vagdossák? Mutatjuk a videót!
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Így megy a valóságban. A legújabb elektromos autókat rendszerint egy közel 800 km hosszú Adria-szimulációs úton teszteljük, ezúttal viszont tényleg a tengerpart felé vettük az irányt. De miben más egy ilyen út a tesztjeinkhez képest, és hogyan alakul a menetidő? Elmondjuk!
|
|
|
|
Lépésről lépésre. Számít a forma, a tömeg, és persze a sebesség is: a testünk is egyfajta jármű, ami mozog, és ezzel energiát használ. De mégis mennyi energiát fogyasztunk azzal, hogy sétálunk? Kiszámoltuk!
|
|
|
|
Ez egy igazi családi. Elsőként kaptunk lehetőséget Magyarországon kipróbálni a Hyundai nagy méretű elektromos szabadidő-autóját. Az Ioniq 9 alighanem kategóriájának legjobb villanyautója, amit most a piacon kapni lehet – tesztünkből kiderül, mit szerettünk benne nagyon.
|
|
|
|
A 12. magyar helyszín. A tervek szerint még idén üzembe helyezik Kelet-Európa eddigi legnagyobb Ionity állomását, amelynek hazánk ad majd otthon. Hogy pontosan hová telepítik az oszlopokat, mekkora teljesítmény és hány töltőpont várja majd az autósokat, kiderül a cikkünkből.
|
|
|
|
Súlyos baleset. Menetrend szerinti buszjárattal ütközött egy tesztautó a Mátrában. Az elektromos BMW legyalulta a busz elejét, több embert is kórházba kellett szállítani. Elmondjuk, mit lehet tudni az esetről.
|
|
|
|
Rezeg a léc. Nagyot csíptek le a Nio zászlóshajó villanyautójának árából, a vezérigazgató szerint a költségcsökkentésnek köszönhetően most van megfelelő árban a modell, ám súlyos problémák húzódnak a háttérben. Vajon meddig húzza még így a kínai gyártó?
|
|
|
|