Hat modell is befért tízmillió alá. ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Villanyautósok.hu
Ezek most a legolcsóbb elektromos autók hazánkban
‌
‌

Ezek most a legolcsóbb elektromos autók hazánkban

Számos elektromos modellt már most is kimondottan kedvező áron lehet hazavinni, de érdemes felkészülten várni az új állami támogatást – íme a lista hazánk legolcsóbb villanyautóiról. Változik a KRESZ, aminek kapcsán elmondtuk, mit gondolunk az autópályás gyorshajtásról, megmutattuk az Audi új villanyautóját, és beültünk a BMW első Neue Klasse modelljébe.

‌

A hét kedvenc olvasnivalója

2025-06-10_leapmotor_t03_12

Te melyiket vinnéd? Egyre többen váltanak hagyományosról elektromos hajtásra, ezért most összeszedtük hazánk legolcsóbb villanyautóit azoknak, akik a lehető legkedvezőbb áron akarnak új modellt vásárolni. Érdemes eltenni ezt a listát arra az esetre is, ha befut az új állami támogatás!

‌
‌

A hét kedvenc videója

moravy_holzhausen_leno

Kíváncsivá tettek. Amerika népszerű autós műsorvezetőjénél vendégeskedtek a Tesla vezetői, akik egy új dizájnnyelvről, és egy rejtélyes akkumulátor-fejlesztésről is beszéltek. Mutatjuk a videót, indulhatnak a találgatások, milyen nagy dobásra készül a vállalat.

‌
‌

És ezekről se feledkezz meg:

2022-01-03_autopalya-matrica_01

Új szabályok jönnek. Hamarosan módosítják a KRESZT-t, aminek kapcsán felmerült az autópályán megengedett maximális sebesség növelése is. De tényleg akarunk mi száguldozni? Kiszámoltuk, mit nyerünk vele.

‌
‌

2025-09-05_bmw_ix3_50xdrive_neue_klasse_27

A forradalom elkezdődött. Bemutatkozott az új BMW iX3, amely nem csupán a 2021 óta forgalmazott családi villanyautó második generációja, hanem egyben a BMW történetének egyik legfontosabb modellje is: elindult a Neue Klasse korszak, ami forradalmi technológiákat hozott.

‌
‌

2025-04-25_nio_battery_swap_station_sanghaj_02

A nagyot a kicsi áráért. Bár az akkumulátorok árának csökkenésével a vásárlók egyre nagyobb hatótávú modellekhez juthatnak hozzá egyre olcsóbban, olyanra valószínűleg még nem volt példa, mint amit ez a gyártó csinált: 33% akkukapacitást ad vásárlóinak teljesen ingyen.

‌
‌

2025-02-27_hyundai_ioniq_5_22

Töltésben kiemelkedő. Bár ránézésére alig lehet észrevenni, tavaly fontos frissítés érkezett az Ioniq 5-höz, ami az apróbb külső és belső finomítások mellett kényelmi újításokat és nagyobb akkumulátort is hozott az autónak. Tesztünkben bemutatjuk a Hyundai népszerű elektromos autójának újításait.

‌
‌

2025-09-02_audi_concept_c_05

Roadster nyitható tetővel. A TT és az R8 kivezetésével sportautó nélkül maradt az Audi, ám ez nem marad sokáig így. Bemutattak egy igencsak merész tanulmányt, amely szinte változatlan formában kerülhet gyártásba.

‌
‌

offical_vw_id_polo_camo_01

Le a számokkal! Lépésről lépésre megszabadul a számozástól villanyautóinak elnevezésében a Volkswagen. Az ID.2 nevet el is felejthetjük, másképp fogják hívni a márka olcsó villanyautóját. Mutatjuk az új rendszert.  

‌
‌

dodge_charger_kitt

Újra megpróbálják feléleszteni. Folytatás készülhet a ’80-as évek kultikus sorozatához, s a beszélő autó szerepét ezúttal egy elektromos modell kaphatja. De vajon melyik villanyautót választják a készítők, és ki lehet az új Michael?

‌
‌

multi colored plastic toy lot Sigmund (@sigmund)

A jövő műanyaga. Egy belga cég gigagyárat épít, ahol olaj helyett zöld metanolból állítana elő műanyagot. Elmondásuk szerint az olajmentes műanyaggyártás nemcsak lehetséges, de sokkal tisztább, és még gazdaságilag is kifizetődő.

‌
‌

a white car driving down a snow covered road Dragon White Munthe (@fotomagi)

Trónfosztás a ranglistán. Norvégiában nagyítóval kell keresni azokat, akik még belső égésű motorral vesznek autót: augusztusban a vásárlók alig pár százaléka választotta a hagyományos hajtást. De vajon melyik villanyautóból fut náluk a legtöbb? Épp most történt meg a fordulat.

‌
‌

ChinaPV scmp

Követhetetlen a tempó. Minden eddiginél gyorsabban építi a jövő energiarendszerét Kína: hihetetlen mérföldkövet léptek át a napelem-telepítésben, és az akkumulátorokra kiírt tenderek is több száz százalékos növekedésben vannak.

‌
‌
‌
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌