Hat modell is befért tízmillió alá. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
Te melyiket vinnéd? Egyre többen váltanak hagyományosról elektromos hajtásra, ezért most összeszedtük hazánk legolcsóbb villanyautóit azoknak, akik a lehető legkedvezőbb áron akarnak új modellt vásárolni. Érdemes eltenni ezt a listát arra az esetre is, ha befut az új állami támogatás!
|
|
|
|
A hét kedvenc videója
Kíváncsivá tettek. Amerika népszerű autós műsorvezetőjénél vendégeskedtek a Tesla vezetői, akik egy új dizájnnyelvről, és egy rejtélyes akkumulátor-fejlesztésről is beszéltek. Mutatjuk a videót, indulhatnak a találgatások, milyen nagy dobásra készül a vállalat.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
A nagyot a kicsi áráért. Bár az akkumulátorok árának csökkenésével a vásárlók egyre nagyobb hatótávú modellekhez juthatnak hozzá egyre olcsóbban, olyanra valószínűleg még nem volt példa, mint amit ez a gyártó csinált: 33% akkukapacitást ad vásárlóinak teljesen ingyen.
|
|
|
|
Le a számokkal! Lépésről lépésre megszabadul a számozástól villanyautóinak elnevezésében a Volkswagen. Az ID.2 nevet el is felejthetjük, másképp fogják hívni a márka olcsó villanyautóját. Mutatjuk az új rendszert.
|
|
|
|
Trónfosztás a ranglistán. Norvégiában nagyítóval kell keresni azokat, akik még belső égésű motorral vesznek autót: augusztusban a vásárlók alig pár százaléka választotta a hagyományos hajtást. De vajon melyik villanyautóból fut náluk a legtöbb? Épp most történt meg a fordulat.
|
|
|
|