Sok autóst érintenek a változások. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Felér két másikkal. Még az idén megkezdődik Kínában a világ alighanem legerősebb, elektromos személyautóknak szánt ultratöltőjének telepítése, amelyet a héten mutatott be az Xpeng. Az oszlop olyan erős, hogy az európai CCS2 szabvány el sem bírná, de még autó sincs, ami teljesen ki tudná használni.
|
|
|
|
A keret közel fele még szabad. Közel 14 milliárd forint állami támogatás továbbra is elérhető a céges villanyautó-vásárlási pályázaton. Bár a kifizetések már megkezdődtek, a folyamat meglepően lassú, a pályázóknak még a 2%-a sem kapta meg az összeget.
|
|
|
|
Mindent a szemnek, semmit a kéznek. Akár több ezer kilométert is vezethet úgy európai útja során egy sofőr, hogy nem kell megérintenie a kormányt. A Ford BlueCruise rendszere jelenleg a legszélesebb körben elérhető „hands-off, eyes-on” technológia Európában, és a vásárlók három hónapig ingyenesen ismerkedhetnek vele.
|
|
|
|
A digitális világ gigafogyasztói. Tombol az AI-láz, az IT-rendszerek a felhőbe költöznek, növekszik az adatigény. Bár a digitális technológia növelheti az energiahatékonyságot és ösztönözheti a megújulók használatát, az adatközpontok zabálják az áramot. Bemutatjuk a digitális fejlődés árnyoldalát.
|
|
|
|