Addig jó nekünk. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
A hét kedvenc videója
Hosszú Y. Majdnem húsz centit nyújtottak rajta, és így már akár hatan is utazhatnak benne – megkezdődött a vadonatúj, három üléssoros Tesla értékesítése, mutatjuk a fotókat és videókat!
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Remek időt ment. Eszméletlen jó fogyasztással futottuk le a több mint 800 kilométert, és eddig egyetlen villanyautóval sem álltunk ilyen keveset a töltőknél – íme a legújabb Adria-szimulációnk, mutatjuk, melyik modellel döntöttünk rekordokat.
|
|
|
|
Majdnem kész. Az oszlopok már a helyükön állnak, és várhatóan hamarosan meg is nyitják hazánk legelső V4-es Supercharger állomását. Hogy hol épültek az új töltők, és milyen előnyeik vannak a korábbi generációhoz képest? Elmondjuk!
|
|
|
|
Itt nincs lazsálás. 24 óra, őrült sebesség, rövid töltések – vajon mekkora távot tud megtenni egy elektromos autó egyetlen nap leforgása alatt? Az eddigi csúcstartót letaszították a trónról, ez a modell tartja az új rekordot.
|
|
|
|
Kedvedre válogathatsz. Rendelnél villanyautót Kínából, ha nem kellene bajlódnod a szállítással vagy a vámkezeléssel? Ez a cég mindent elintéz neked, és olyan autókat is Európába hoz, amiket itt nem is árulnak.
|
|
|
|
Ez nem jött össze. Ambiciózus projektnek indult nagy reményekkel, ám most a gyárat is bezárják: egyelőre nem rak saját fejlesztésű akkucellákat villanyautóiba a Porsche. Elmondjuk, hol mentek félre a tervek.
|
|
|
|