|
Nem kell itt erőltetni semmit. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A pénz dirigál, nem az EU
„Senkinek nem kell a villanyautó, csak az EU erőlteti ránk” – halljuk gyakran a szakértői megállapításokat. De akkor miért lőttek ki a villanyautó-eladások ott, ahol se EU, se Soros, se balliberális zölddiktatúra? Valaki mégis a háttérből mozgatja a szálakat, vagy talán tényleg villanyautózni akar a nép? Megnéztük azt is, hol tart a magyar elektromobilitás régiós viszonylatban, és elmondjuk, milyen problémát találtak megint egy hazai akkugyárnál. A hidrogénautósok elégedetlenek, Szerbiában tüntetések indultak, a Volvo pedig egy rakás funkció nélkül fogja szállítani az autóját.
|
|
| |
A hét kedvenc olvasnivalója
|
| |
És ezekről se feledkezz meg:
|
| |
|
Azért még itt is a pénz az úr. Óriásit nőtt az elektromos autók népszerűsége Oroszországban, ahol a kínai gyártók térhódítása, a kedvezmények, és az alacsonyabb üzemeltetési költség is az elektromobilitás felé tereli a vásárlókat. Pedig az oroszoknak még csak a villanyautókat erőltető Európai Uniójuk sincs.
|
|
|
| |
|
Szerbia kincse, a jadarit. Európa egyik legnagyobb lítiumkészlete lapul déli szomszédunknál, de kitermelését korábban megtiltották a környezeti aggályok miatt. A vitatott projektet azonban most újra engedélyezték, ez pedig nagyon jól jöhet az európai villanyautó-iparnak.
|
|
|
| |
|
Rákkeltő anyagok a levegőben. Az emberi egészségre veszélyes mértékű kibocsátásért felelős a komáromi akkumulátorgyár, állítja a Greenpeace, ráadásul a szennyezést még a hatóságok is támogatják a szervezet szerint. Mutatjuk, milyen trükközésre lettek figyelmesek.
|
|
|
|