Ebben az autóban egy percig sem unatkozunk. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
A hét kedvenc videója
Kéz nélkül az olasz utakon. A Tesla egyelőre nem kapta meg az engedélyeket az FSD rendszerének tesztelésére Európában, ám néhány olasz youtuber úgy döntött, eleget várt a szoftverre: fogtak egy amerikai példányt, és kipróbálták, milyen, amikor nem kell fogni a kormányt.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Féktelenül a lejtőn. Másfél millió autó visszahívását jelentették be, ennek több száz millió eurós költsége pedig hatalmas pofon az eladási számokra és az idei nyereségre nézve. Nem, nem a Teslánál ütött be a krach, hanem egy német prémium gyártónál áll a bál.
|
|
|
|
Újabb módosítás. Két autógyártó is új információkkal szolgált az Európai Uniónak, amivel a korábbinál alacsonyabb büntetővámot tudtak kialkudni maguknak. A változtatás európai márkát, és a Teslát is érinti, mutatjuk, mennyivel csökkenhet a vámtételük.
|
|
|
|
Olcsóbb és áttekinthetőbb. A nyár előtti jókora áremelést most egy jelentős árcsökkenéssel kompenzálta a Tesla a Supercharger hálózatán, ráadásul jó hír, hogy nemcsak a teslások és az előfizetők használhatják olcsóbban az oszlopokat, hanem a külsősök is. Mutatjuk a részleteket.
|
|
|
|
Vörösbe borult a világ. Óvatosan bántunk a Model 3 Performance-szal, de ő nem kímélt minket – ez persze brutálisan szórakoztató, de erejének csúcsát már nehezen bírja az emberi gyomor. Aki őrült vezetésre vágyik, megkapja, de ez áldozatokkal is jár. Mutatjuk, mit ad, és mit vesz el ez a sportos Tesla.
|
|
|
|