|
Sokaknak jelentős plusz költséget jelent majd a változás. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
| |
A hét kedvenc olvasnivalója
|
| |
A hét kedvenc videója
|
Az FSD kulisszái mögött. Sokan aggódva nézik a neten azokat a videókat, amelyeken civil autósok próbálgatják a Tesla még fejlesztés alatt álló önvezető rendszerét. Azt viszont kevesen tudják, hogy az FSD új verzióit a Tesla alkalmazottai is alaposan letesztelik kiadás előtt. Videósorozatban mutatják meg, hogyan.
|
|
|
| |
És ezekről se feledkezz meg:
|
Interjú a főnökkel. Átáll-e teljesen elektromos autókra az Opel, és mikor jöhet a beharangozott 25 ezer eurós villanyautó? Interjút készítettünk a vezérigazgatóval, aki mesélt nekünk arról, mi minden várható a jövőben a hazánkban is népszerű német autómárkánál.
|
|
|
| |
|
Nem vész el minden. A hibridek zöld rendszámtól való megfosztása kapcsán számos kérdés merült fel arról, hogy hogyan fogja ez érinteni az adó- és illetékkedvezményeket. Megjelent az adótörvény módosítása, mi pedig belevetettük magunkat a paragrafusokba, hogy megértsük, mit kell, és mit nem kell fizetni 2025-től.
|
|
|
| |
|
Felkerült rá a rendszám. Új elektromos busszal találkozhatunk az utakon, ráadásul a nyolcméteres midibusz nagyrészt magyar fejlesztés. Most, hogy megvan a típusengedély, beindulhat a sorozatgyártás, és más országokban is szolgálatba állhat a jármű. Mutatjuk a Ganz különlegességét.
|
|
|
| |
|
Földön vagy levegőben? Minek kell 1000 km hatótávú autó, ha még Romániába is repülővel utazunk? A krajovai gyárlátogatásból versenyt csináltunk, hogy megnézzük, hamarabb érünk-e a 650 km-re fekvő városba villanyautóval, mintha repülnénk. Mindezt ráadásul egy szinte ismeretlen tesztautóval tettük.
|
|
|
| |
|
Mi próbáltunk beszélgetni. Elbírja-e a Scénic név azt, hogy egy családi egyterűből közepes méretű SUV-vá változott? Leteszteltük a franciák villanyautóját, ami egy valamit jobban csinál, mint a Tesla, de ne próbáljunk hangvezérléssel útvonalat tervezni Siófokra, ha épp egy külföldi lányt viszünk randizni.
|
|
|
| |
|
A nagyoknak készül. Akár 200 kWh-nyi aksi is befér a Stellantis legnagyobb villanyautóiba, de az új STLA Frame padlólemezt nem csak tisztán elektromos hajtáshoz fejlesztették – a hatótávparás vásárlók 1100 km hatótávot is kaphatnak a hatótávnövelős rendszerrel. Mutatjuk, mit tudnak majd a cégcsoport óriásai.
|
|
|
|