Mégsem megy olyan jól a szekér? ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Úttalan utakon. Bemutatta eddigi legkisebb elektromos autóját a Subaru, s ezzel háromra bővült azon villanymotoros modelljeinek száma, melyek hamarosan az európai piacokon is megvásárolhatók lesznek. Íme a márka újdonságai.
|
|
|
|
A nagy Tesla-teszt. 800 kilométer, három Tesla. Egymásnak eresztettünk két Junipert és egy frissítés előtti Model Y-t, hogy megnézzük, melyik típus futja le leggyorsabban a hírhedt Adria-szimulációnkat, és mennyit számít az akkuméret a tesztben. Egészen meglepő eredményt kaptunk.
|
|
|
|
A nagyság ára. Magyarországon is rendelhető a Hyundai óriási, több mint öt méter hosszú villanyautója. A legolcsóbb verzióban akár heten is utazhatnak, mutatjuk, mennyibe kerül.
|
|
|
|
Mégsem úgy fogynak. Áll a bál a kínai autógyártók eladási adatai körül, újabb márkákról derült ki, hogy a tényleges értékesítés messze elmarad a lejelentett számoktól. Hogyan tud több száz százalékot nőni egy kereskedés eladása egyetlen hónap alatt? Hát így!
|
|
|
|
Egy új esély. A Northvolt ugyan csődbe ment, de lengyelországi gyára megmenekülhet a bezárástól, és a történetben magyar szereplők is feltűnnek. Egy amerikai startup mentheti meg az üzemet – eláruljuk, miért lehet ez fontos nekünk is.
|
|
|
|