Mégsem megy olyan jól a szekér? ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Villanyautósok.hu
Újabb áldozatokat szed a nulla kilométeres csalás
‌
‌

Újabb áldozatokat szed a nulla kilométeres csalás

Papíron brutális keresletről árulkodnak az adatok, a valóságban viszont alig jutnak el a vásárlókhoz az autók – folytatódik a botrány, újabb autógyártók buktak le az adatkozmetikával. Megrendeztük az eddigi legizgalmasabb Adria-szimulációnkat, amiben három Teslát eresztettünk össze, és bizony nem azt az eredményt kaptuk, amire mindenki számított. Bemutatkozott az új villany-Subaru, magyar árat kapott a legnagyobb Ioniq, és az Opel új sportmodelljét is megmutattuk.

‌

A hét kedvenc olvasnivalója

2025-03-20_mg4_ev_01

Ez még csak az átmenet. Bár a teljesen szilárdtest-akkumulátoroktól még évekre vagyunk, az úgynevezett félig szilárdtest fejlesztések már most is dolgoznak néhány autómodellben. Hamarosan azonban egy megfizethető, tömeggyártott villanyautóba is bekerülhet a technológia.

‌
‌

A hét kedvenc videója

2025_07_24_tesla_modely_fukasza_zajmeres

Megnézünk minden apróságot. A Juniperrel alaposan megújult a világ legnépszerűbb autója, mi pedig most mélyrehatóan is megismerkedünk vele. Megmutatjuk, milyen az, amikor az autó dönti el, merre menjünk, leteszteltük a hangszigetelést, és egy borzasztóan idegesítő jelenségre is felfigyeltünk.

‌
‌

És ezekről se feledkezz meg:

2025-07-19_subaru_uncharted_03

Úttalan utakon. Bemutatta eddigi legkisebb elektromos autóját a Subaru, s ezzel háromra bővült azon villanymotoros modelljeinek száma, melyek hamarosan az európai piacokon is megvásárolhatók lesznek. Íme a márka újdonságai.

‌
‌

2025-07-19_tesla_model_y_adria_04

A nagy Tesla-teszt. 800 kilométer, három Tesla. Egymásnak eresztettünk két Junipert és egy frissítés előtti Model Y-t, hogy megnézzük, melyik típus futja le leggyorsabban a hírhedt Adria-szimulációnkat, és mennyit számít az akkuméret a tesztben. Egészen meglepő eredményt kaptunk.

‌
‌

2025_01_10_hyundai_ioniq_9_brusszel_03

A nagyság ára. Magyarországon is rendelhető a Hyundai óriási, több mint öt méter hosszú villanyautója. A legolcsóbb verzióban akár heten is utazhatnak, mutatjuk, mennyibe kerül.

‌
‌

2025-05-21_citroen_c3_aircross_05

Megjöttek a nagy akkus típusok. A Stellantis két szabadidő-autójából is elkészült a nagy hatótávú változat – az új, nagyobb kapacitású akkumulátornak köszönhetően akár száz kilométerrel többet is el tudnak menni egy töltéssel ezek a villanyautók.

‌
‌

2025-07-23_opel_mokka_gse_06

A gyorsaság három betűje. Egy új sportmodellel bővül az Opel kínálata, amely mérföldkőnek számít a legendás GSE vonal történetében. Ez lett a márka leggyorsabb villanyautója.

‌
‌

byd_szeged_250401_04

Majd csak jövőre. Ősszel kellett volna indulnia évi 150 ezres gyártási kapacitással, de a legfrissebb hírek szerint késik, és csak jóval kevesebb elektromos autó készülhet majd a BYD szegedi gyárában. Úgy fest, hogy egy másik létesítmény lophatja el a rivaldafényt a magyar üzemtől.

‌
‌

2024-09-04_zeekr_7X_08

Mégsem úgy fogynak. Áll a bál a kínai autógyártók eladási adatai körül, újabb márkákról derült ki, hogy a tényleges értékesítés messze elmarad a lejelentett számoktól. Hogyan tud több száz százalékot nőni egy kereskedés eladása egyetlen hónap alatt? Hát így!

‌
‌

2025-07-17-elon-musk-xai

Egyre nő az energiaéhség. Külföldön vásárol erőművet, amit a munkások szétkapnak, hazaszállítanak, majd újra összeraknak – elsőre őrültségnek tűnhet, de Elon Musk legújabb húzásában van logika, és napjaink egyik nagy problémájára mutat rá.

‌
‌

2025-07-11_tesla_fremont_factory_california_05

Ezeket az ígéreteket kaptuk. Közzétette második negyedéves pénzügyi jelentését a Tesla, és a szokásos konferenciahívásra is sor került, ahol kiderült, hogy néz majd ki az új olcsó modell, mik a jelenlegi tervek az önvezetéssel, és mikor indul a Semi és a Cybercab sorozatgyártása.

‌
‌

northvolt_cella

Egy új esély. A Northvolt ugyan csődbe ment, de lengyelországi gyára megmenekülhet a bezárástól, és a történetben magyar szereplők is feltűnnek. Egy amerikai startup mentheti meg az üzemet – eláruljuk, miért lehet ez fontos nekünk is.

‌
‌
‌
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌