Egy kicsit túl gyors lett megint az ítélethirdetés. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
400-as hiba: konverter nem található. Az elektromos CLA egyik ütőkártyája a 320 kW-os töltés, amit a 800 voltos oszlopokon tud elérni. Az viszont már kevésbé vonzó, hogy a jelek szerint a régiónkban sokkal gyakoribb 400V-os töltőket nem tudja használni. Tényleg meg merte ezt lépni a Mercedes?
|
|
|
|
Teszten a cseh sztár. Az Elroq papíron remek számokat mutat, és a márka új stílusa is remekül áll neki – de vajon mennyire jó autó a Škoda történetének harmadik tisztán elektromos modellje? Alaposan leteszteltük az Elroq 85-öt.
|
|
|
|
Bevásárlás közben jó tölteni. Tizenegy városban, összesen huszonnégy hazai bútoráruháznál telepít töltőket az E.ON leányvállalata. Az új célállomástöltő-hálózatban kizárólag DC oszlopok lesznek, egyes helyszíneken akár 400 kilowatthoz is hozzá lehet férni. Íme a részletek!
|
|
|
|
Ultratöltés a keleti fronton. Magyarország egyik fontos csomópontján, ráadásul a keleti országrészben kapcsolta be két ultratöltőjét az E.ON. Az M5 autópálya mellé telepített oszlopokról akár 300 kilowattot is fel lehet venni.
|
|
|
|
Amit a sajtóbemutatókból kifelejtenek. Bár Kína a hírekben a percek alatt feltölthető autók és rekordteljesítményű töltők hazája, a valóság még ott sem ennyire mesés: a hangzatos fejlesztések mögött egy gyengélkedő infrastruktúra rejtőzik. Sanghajban megnéztük, hogyan töltik az autókat a kínaiak.
|
|
|
|