Öt év kellett hozzá. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
Most már lehet választani. Örömteli hírt kaptak a magyar teslások: megnyílt a második hazai Tesla-szerviz, így remélhetőleg a Váci úton működő műhely háromhónapos várólistája is rövidülni fog a jövőben.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Zsákutca. Hetekkel a sorozatgyártás előtt elkaszálta hidrogénautó-programját a Stellantis, hogy inkább hibrid és elektromos járművek fejlesztésére koncentráljon. Egy év alatt rájöttek, hogy sem elég töltőállomás, sem elég vásárló nincs a hidrogénes furgonokhoz.
|
|
|
|
Minden a helyére került. A Volkswagen ID.3 forradalmi modellnek ígérkezett, de fapados felszereltségével és túl magas árával végül nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Most viszont érkezett egy változat, ami túllép a kezdeti hibákon, és tényleg megérős választás tud lenni. Tesztünkből kiderül, miért!
|
|
|
|
Erős hónap volt. Soha nem került még forgalomba egy hónap alatt annyi új elektromos autó Magyarországon, mint júniusban. De vajon mely modellek népszerűségének köszönhető az új rekord? Íme a toplista!
|
|
|
|
Az első menetpróba. A dizájn elegáns, a belső prémium és tágas – de vajon milyen mozgásban a Mazda új villanyautója? Közel 200 kilométert vezettük változatos körülmények között a szedánt, elmondjuk, mit tudtunk meg róla.
|
|
|
|
Izzottak a vezetékek. Június végén kegyetlen hőhullám vonult át Európán, ami a kontinens energiahálózatát sem kímélte: erőműveket kellett leállítani, miközben nőtt az áramigény. Hogyan tudtuk ezt átvészelni? Kiderül a cikkünkből!
|
|
|
|