Néhányan most nagyon megszívták. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
A hét kedvenc videója
Ha pislogsz, lemaradsz. Két csatlakozón keresztül, akár 1000 kilowattal is lehet tölteni a BYD legújabb elektromos autóit – Európában még az olyan autó is ritka, ami ennek a negyedét elbírja. De mégis mennyire gyors így a töltés? Élőben láthattuk a kínaiak demóját.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Alapjaiban új. Itt a Citroën népszerű szabadidő-autójának új generációja, és ezzel együtt az első tisztán elektromos változat is. Teljesen megújult a dizájn, nőtt a méret, a hatalmas akkumulátorral pedig a hatótáv miatt sem kell aggódni. Mutatjuk a részleteket.
|
|
|
|
Két legyet egy csapásra. A Volvo legolcsóbb villanyautóját viszik, mint a cukrot, ám a hatalmas keresletet egészen idáig egyetlen gyárból próbálta kielégíteni a gyártó. A héten viszont beindult az európai termelés is, így csökkenhetnek a várólisták, és az importvám alól is mentesül a modell.
|
|
|
|