De akkor hogyan tovább? ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Villanyautósok.hu
Híres utolsó mondatok: nem leszünk leányvállalat!
‌
‌

Híres utolsó mondatok: nem leszünk leányvállalat!

Két ellenkező irányba indult el a Honda és a Nissan részvényárfolyama, miután a híresztelések szerint meghiúsult a tervezett egyesülés a két japán vállalat között. Teszteltünk Volvót és megnéztük az új BYD-t, és azt is elmondtuk, hol tart az állami támogatási pályázat egy év után. Megnéztük, hogyan öregszik egy elektromos BMW akkuja, megmutattuk a DS N°8 európai árait, és azt is megmutattuk, hogyan szerepeltek az elektromos autók a norvég téli hatótávteszten.

‌

A hét kedvenc olvasnivalója

2025-02-04_el_prix_norveg_teli_hatotavteszt_01

Menetelés a hóban. A norvégok idén is megrendezték a nagy téli hatótávtesztet, ahol lemerülésig hajtották a legújabb elektromos autókat. Idén sem a Tesla jutott legmesszebbre, sőt a legnagyobb hatótávval hirdetett Model 3 okozta a legnagyobb csalódást. Mutatjuk az eredményeket.

‌
‌

A hét kedvenc videója

2025-02-03_zeekr_7x_toltes_teszt_02

A kínai csodaaksi akcióban. A világ leggyorsabban tölthető villanyautójának aksija akár kb. 10 perc alatt 10%-ról 80%-ra tölthető – legalábbis ezt állítja a kínai gyártó, de vajon mi a helyzet a valóságban? Egy youtuber rákötötte egy acélos ultratöltőre az autót, és levideózta, mi történik.

‌
‌

És ezekről se feledkezz meg:

2023_04_20_tesla_szerviz_budapest

Egyelőre marad a családban. Nem sikerült lecserélni a használtan vásárolt Teslát, és így sajnos (vagy nem sajnos) újabb kalandot jegyezhettünk fel a Model X naplójába. Ezúttal a budapesti Tesla-szervizzel gyűlt meg a bajunk.

‌
‌

2025_02_03_volvo_ex90_06

Nagycsaládosoknak is ajánlott. Nem okozott csalódást a Volvo legnagyobb európai villanyautója, aki hajlandó kifizetni a prémium árat, az egy valóban kényelmes és magas minőségű elektromos SUV-t kap a pénzéért. Összefoglaltuk, mit szerettünk, és mi nem tetszett az EX90-ben.

‌
‌

2024-12-12_DS_No_8_04

Csak elektromosban. Autópályán 500 kilométert is elmegy, csak városban használva pedig több mint 900 kilométert vezethetjük egyetlen töltéssel – rendelhető Európában a DS tekintélyes hatótávú elektromos autója, mutatjuk a konfigurációkat és az árakat.

‌
‌

2025-02-02_eflow_app_bmw_ix3_25

Maradt még bennünk kérdés. A mai autók akkumulátorai jellemzően lassan öregednek, főleg, ha tudjuk, hogyan vigyázhatunk rájuk. Ám az idő mégiscsak telik, így ránéztünk egy kétéves BMW iX3-ra, milyen állapotban van az aksija. Az adatok nem voltak teljes mértékben megnyugtatóak.

‌
‌

2024-03-17_nissan_honda_01

Győzött a büszkeség. Kihátrált a Nissan a Hondával tervezett egyesülésből. Elmondjuk, miért állt fel a tárgyalóasztaltól a vállalat, és hogyan reagált erre a hírre a részvénypiac.

‌
‌

villamteszt_byd_atto2_08

Gazdagon felpakolták. Európába érkezett a BYD legújabb elektromos modellje, mely népszerű szegmensben, de kemény ellenfelek ellen indul csatába a vásárlókért. A gazdag alapfelszereltség mellette szól, de az ára miatt sokan elfordulhatnak tőle. Megnéztük élőben az Atto 2-t.

‌
‌

2024_11_19_BYD_Seal_RWD_16

Két hónap sem maradt jelentkezni. Közeleg a pályázat vége, de még mindig nem merült ki a céges villanyautó-vásárlásra szánt állami támogatás forrása. A minisztérium közzétette, hogyan alakult eddig a támogatás, és mekkora összegre lehet még pályázni.

‌
‌

photo of three solar panels Andreas Gücklhorn (@draufsicht)

Tovább nyomulnak a megújulók. 2024-ben is folytatódott az európai áramtermelés zöldülése, sőt, olyan fordulatokra került sor, amilyenre korábban még nem volt példa. Íme részletes beszámolónk arról, milyen forrásokból kaptuk az energiát.

‌
‌

2025-02-02_Renault_Filante_Record_2025_08

A nagy hatótáv nyomában. Egytonnás, látványosan áramvonalas koncepciót mutatott be a Renault, amelyet innovatív technológiák és anyagok tesztelésére használ, s még akár egy rekord is összejöhet. Ez lehet a kulcs a jövő hatékony villanyautóihoz.

‌
‌

2025-02-05_volkswagen_id_1_02

Küszöbön az ID.1 premier. Közzétette az első képet pénztárcabarát elektromos kisautójáról a Volkswagen, de már a tanulmányautó teljes leleplezésére sem kell sokat várnunk. A cég azt is elárulta, milyen villanyautók fognak hamarosan Wolfsburgban készülni.

‌
‌
‌
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌