Meglett a panaszkodás eredménye. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
A hét kedvenc videója
Szédítő tempó sofőr nélkül. Közel 320 km/h-s sebességgel tépte az aszfaltot egy sportautó, ami önmagában még nem lenne érdekes – ebben a járműben azonban nem ült senki. Videón a sebességrekord, aminek nagyobb a jelentősége, mint egy puszta cirkuszi mutatvány.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Nagy csapás a hidrogénautósoknak. Németország nagynyomású hidrogén-töltőállomásainak több mint negyede bezár június végéig, miután a legnagyobb üzemeltető a személyautók helyett a haszongépjárművek utántöltésére fókuszál. Mutatjuk, hol szűnnek meg a töltőpontok.
|
|
|
|
Csúcskategória. Szupergyors töltéssel és hatalmas hatótávval debütált a Volvo első tisztán elektromos szedánja. A tekintélyt parancsoló, ötméteres villanyautóba már mi is beültünk, és már a hivatalos magyar árát is megkapta. Mutatjuk a részleteket!
|
|
|
|
Új kisteherautók a hazai piacon. Bemutatkozott Magyarországon a kínai Geely autógyár Farizon néven ismert haszongépjármű-márkája. Kezdetben két tisztán elektromos furgont lehet megvásárolni, mutatjuk, mit tudnak és mennyibe kerülnek.
|
|
|
|
Életképtelenné vált gigawattórák. Alábbhagyott a korábbi optimizmus, az európai gazdasági környezet és az autópiaci változások hatására több akkumulátorgyártó projektet is elkaszáltak a befektetők. De mekkora kapacitás ment füstbe, és mely országok vesztettek a legtöbbet? Mutatjuk!
|
|
|
|