|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Ilyen unalmas lenne a villanyautózás? Élete üzletét kötötte Balázs, amikor egy éve megvette a Tesla Model 3-asát. De vajon be is vált az autó? Részletes beszámolóban olvashatunk tapasztalatairól, az autó legszerethetőbb tulajdonságairól, a hibáiról, és arról, mennyibe kerül neki a Teslával közlekedni.
|
|
|
|
Ott nincs útban senkinek. Elfogadták Franciaországban azt a javaslatot, amely kötelezővé teszi a parkolók napelemes tetővel történő lefedését. Nem csupán a megújuló energia termelőkapacitása növekszik ezáltal, de az autók üzemanyag-hatékonysága is javulhat. Íme a részletek.
|
|
|
|
Jöhet egy kis bevásárlás? 13 töltőcsatlakozó, fedett töltőállások, napelem, vásárlási lehetőség, és 360 kW töltési teljesítmény. Nem, ez nem egy IONITY-helyszín leírása, hanem a Lidl egyik töltőállomása.
|
|
|
|
Már látják az út végét. Gyökeres átalakulás indul el a Renault-nál, kiválik és tőzsdére megy a villanyautós részleg, a hagyományos és hibrid hajtású járművek üzletága pedig ezzel a lépéssel elkezd felkészülni az elkerülhetetlen megszűnésre. Mutatjuk, a franciák bejelentésének meglepő részleteit.
|
|
|
|
Fordult a kocka. Szerencsére hazánkban is gyors ütemben terjednek a villanybuszok a tömegközlekedési szolgáltatóknál, részben a dízeles járművekhez képest alacsonyabb üzemeltetési költségük miatt. Most viszont sorra vonják ki az elektromos buszokat a szolgálatból. Mutatjuk, miért.
|
|
|
|
Nem vált be. Végig veszteségesen működött, ezért lemond autómegosztó szolgáltatásáról a Volkswagen. Jó hír, hogy a WeShare villanyautói továbbra is az utakon maradnak, és egy másik szolgáltató flottáját zöldítik. A VW ezzel a harmadik nagy német gyártó, mely kiszáll az autómegosztásból.
|
|
|
|