|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Kínai furgont vezettünk, és menőnek éreztük magunkat. Kipróbáltuk egy alig ismert kínai márka idehaza is forgalmazott elektromos kisteherautóját. Nem sok furgon képes olyan érdeklődést generálni maga körül, mint a szerethető külsejű Logistar 200. Mutatjuk, mennyiért lehet a tiéd.
|
|
|
|
Power Swap Made in Hungary. Már egy ideje tudjuk, hogy a kínai NIO hazánkban létesít gyártó- és fejlesztési központot európai terjeszkedésének támogatásához, a legfrissebb bejelentéssel pedig az is kiderült, mit és hol fognak gyártani. A cég több száz embernek ad majd munkát.
|
|
|
|
A kacsasegg már a múlté. A Renault Mégane egy igazi ikon, de képes lesz elektromosként is akkora sikert aratni, mint hagyományosként? Alaposan leteszteltük a franciák újdonságát, megszenvedtünk az operációs rendszerrel, és belefutottunk sok hibába, mégis nehéz haragudni rá. Csak ne lenne ilyen drága.
|
|
|
|
Telepakolják a tengert szélturbinával. Meddig lesz még Kína a Föld fekete szégyenfoltja? Mindenki az európai megújuló energiás törekvésekre figyel, miközben pár ezer kilométerrel arrébb elképzelhetetlen mértékben telepítik a szélerőműveket és napelemeket. Így áll át Kína tiszta energiatermelésre.
|
|
|
|
Mi fán terem az akkumulátor? Innovatív ötlettel állt elő egy svéd akkumulátorgyártó: fából készítenének anódot, ami nem csupán az európai értéklánc bővítését jelentené, hanem olcsóbb akkukémiát, és fenntartható előállítást is biztosítana. De hogyan lehet a fát villanyautó-akkuhoz használni?
|
|
|
|