|
Ilyen szemét témával még sosem volt dolgunk
A szelektív hulladékgyűjtés nem több, mint egy nagy átverés? Külön gyűjtjük, de összeöntik? Utánajártunk, és megdöntöttük a nagy szemétkonteót, miközben hihetetlen sztorikat osztottak meg velünk a szakemberek. Mérföldkőhöz érkezett a magyar elektromobilitás, nem véletlen, hiszen egyre többet lehet spórolni az elektromos autókkal. A töltőhálózatban viszont még vannak hiányosságok, mi pedig most elkezdtük megkeresni, hogy pontosan hol. Az Apple olyat lépett, amit már régóta várunk az autógyártóktól, írtunk a Cupra városi crossoveréről és a Lightyear különleges napelemes villanyautójáról, és egy remek programra is elinvitáltunk ezen a hétvégén.
|
|
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Villámgyorsan zöldülnek a magyar rendszámok. Az első tízezer zöld rendszámos autó még körülbelül 42 hónap alatt gyűlt össze, a legutolsó tízezerre azonban már csak 6 hónapot kellett várni – májusban átlépte az 50 ezret a hazánkban regisztrált, zöld rendszámpárral jelzett környezetbarát autók száma.
|
|
|
|
Byeoniq. Immár hivatalos, amit régóta rebesgetnek: végleg leáll az eredeti IONIQ család gyártása, így egy sokak által kedvelt, és hatékonyságban vetélytársait magasan felülmúló elektromos autótól búcsúzunk. A nevet a Hyundai új generációs elektromos autói viszik tovább.
|
|
|
|
A hatótávpara sem tart örökké. Az akkutechnológiai áttörések és az 1000 km hatótávú autók rendszerint az e-mobilitási hírek sztárjai, de milyen fejlesztések állnak ezek mögött? Hogyan tárolhatunk egyre több energiát egy akkuban, hol a plafon, és mit jelent ez majd az elektromos autók hatótávjára nézve?
|
|
|
|
Irány a Hungaroring! Hallottad már élőben egy 500 kW-os versenygép hangját? Kíváncsi vagy, mit tudnak a pályán a vadonatúj ERA versenysorozat versenyautói? Megnéznéd, hogyan boldogul Michelisz Norbi egy villanyautó volánja mögött? Akkor tudunk egy szuper programot a hétvégére.
|
|
|
|