Titkolni sem próbálják, miért ilyen drágák az elektromos autóik. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Felkészül Pamplona. Történelmi pillanathoz ért a Volkswagen Csoport, negyven év után véget ért az ikonikus Polo sorozatgyártása a spanyol létesítményben. Hogy miért volt szükség erre a lépésre, és mi lesz a típus sorsa, kiderül a cikkünkből.
|
|
|
|
Diess szavainak visszhangja. Még súlyosabb leépítésre készülhet a Volkswagen Csoport, mint amiről eddig szóltak a hírek: akár 30 ezer alkalmazott is az utcára kerülhet. Ez a szám éppen annyi, mint amennyivel Herbert Diess sokkolta a vezérkart 2021-ben, mielőtt leváltották a konszern éléről.
|
|
|
|