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 A Stellantis napokon belül megnyitja 15. autómárkája, a kínai Leapmotor rendelési oldalait több európai piacon, ahol megkezdik a T03 kisautó és a C10 SUV értékesítését. Az árakat is elárulták. Tényleg olcsó Az olcsó szót igyekszünk óvatosan használni a magyar fizetések ismeretében, de az újautó-piac, különösen az új elektromos autók árának tükrében tényleg kimondottan jónak számít a Leapmotor első két Európában kapható típusának árcédulája.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 A T03 kisautót 18.900 eurótól (7,5 millió forint), a C10 SUV-t pedig 36.400 eurótól (14,4 millió forint) lehet megrendelni. Ezek az árak kategóriájukban nagyon versenyképesek lehetnek. A forgalmazás első körben Belgiumban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Görögországban, Hollandiában, Luxemburgban, Máltán, Németországban, Olaszországban, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban és Svájcban, kezdődik meg, és az év végéig 350 kereskedésben lesznek elérhetőek a Leapmotor autói. A magyarországi forgalmazásról egyelőre hivatalos információ nincs, de ebben az írásban bemutatjuk a kisautót, következő cikkünkben pedig a nagyobb SUV-t. Ki tudja, ha elég nagy az érdeklődés, akkor talán Románia mellé mi is beférünk a Stellantisnál. T03 Az átszámítva 7,5 millió forintos T03 talán a kevésbé izgalmas modell technológiai szempontból, ám árával bemegy a piac eddigi legolcsóbb kínálata a Dacia Spring alá is, miközben első ránézésre, a fotók alapján belül kevésbé tűnik fapadosnak. Az autó egyetlen, mindennel telepakolt felszereltségi szinttel lesz kapható, amibe beletartozik a négy elektromos ablak, a műbőr multifunkciós kormánykerék, a 74 LED izzót használó lámpasor, az elektromos árnyékolóval szerelt panoráma napfénytető, az elektromosan állítható és fűthető külső tükrök, a tolatókamera és parkolószenzor, az elektromos parkolófék, a kulcs nélküli indítás és a légkondicionáló is. Elektromosan állítható ülések már nem fértek bele az árcédulába, de manuálisan a sofőr ülése hat, az anyósülés négy irányba állítható. Az autóba 8 colos kormány mögötti és 10,1 colos infotainment képernyő került, 4G/Wi-Fi kapcsolattal rendelkezik és képes vezeték nélküli frissítéseket fogadni. Természetesen telefonos applikációval működik az előfűtés/hűtés is. Az olcsó árhoz a gyártás komplexitásának csökkentése és a variációk minimalizálása is hozzájárul, ezért mindegyik T03 15 colos könnyűfém keréktárcsákat kap és csak három fényezés, fehér, szürke és gleccserkék opciók közül választhatunk. A Springgel történő összehasonlítások elkerülhetetlenek lesznek, nehéz nem észrevenni, mely típus van célkeresztben. Az autó hossza 3,62 m, azaz 10 centivel rövidebb, mint a román márka ajánlata, a tengelytávban viszont csak két centi a különbség, miközben a szélesség (1,65 m) és a magasság (1,58 m) közel azonos. A T03 37,4 kwh-s akkumulátora 265 WLTP kilométert tud, ami 40-nel több, mint a Daciáé, a villanymotor pedig 70 kW (95 LE) és 158 Nm teljesítményre képes, ami valószínűleg jóval dinamikusabbá teszi, mint amilyen a 45-65 lóerős kínai gyártású román kisautó. A Leapmotor legolcsóbb modelljét 6,6 kW-os fedélzeti töltővel kínálják, de 48 kW-os villámtöltésre is képes, amihez 36 perces 10-80 százalékot ad meg a gyártó. A Stellantis közleménye szerint a T03 megfelel a legmagasabb európai utasbiztonsági követelményeknek, karosszériája meg van erősítve nagy szilárdságú acél elemekkel, három kamerája, radarja és ultrahangos szenzorai pedig 10 vezetéstámogató és ütközéselkerülő funkciót tesznek lehetővé. 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!