Kiderült, ezúttal milyen anyag áztatta el az akkugyár környékét. ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Villanyautósok.hu
Szennyvíz áztatta magyar föld
‌
‌

Szennyvíz áztatta magyar föld

Aggasztó eredményeket mutatnak a gödi akkumulátorgyár februári csőtörését követően vett vízminták vizsgálatai, a termőföldre ömlő szennyvízben az emberi egészségre káros oldószert találtak. Autógyártóként is berobbant a Xiaomi, lehet, hogy a teljes idei gyártást megrendelték a vásárlók pár nap leforgása alatt. Európában is egyre több a kínai villanyautó, az XPeng hamarosan hoz is egy újat, valamint azt is megmutattuk, hogyan kerülne ki egy hirtelen felbukkanó akadályt egy teljesen önvezető autó.

‌

A hét kedvenc olvasnivalója

2019_08_11_nissan_akkucsere_03

Van, hogy egy gyártási hiba közbeszól. Sokan kerülik a villanyautókat amiatt, mert félnek, hogy az aksit néhány év után súlyos összegekért cserélni kell. Egy kutatás szerint erre igencsak kicsi az esély, noha előfordulnak extrém esetek.

‌
‌

A hét kedvenc videója

2024-04-03_im_l6_onvezeto_javorszarvasteszt_03

Egyetlen szarvasnak sem esett baja. Rendhagyó módon ugrotta meg a közismert jávorszarvastesztet ez a kínai elektromos autó. Nemcsak azt mutatta meg, hogy mennyire stabil marad egy hirtelen kormányrántásnál, hanem azt is, hogy ehhez sofőr sem kell a volán mögé.

‌
‌

És ezekről se feledkezz meg:

2024-04-03_xiaomi_atado_05

Pörögnek a rendelések. Átvehették az első vásárlók a saját megrendelt példányaikat a Xiaomi elektromos autójából, melyre néhány nap leforgása alatt több mint 100.000 rendelés érkezett. Az azonban már a tesztvezetések során kiderült, hogy néhányan nem készültek fel ennek a sportszedánnak a vezetésére.

‌
‌

2024-03-30_jegeso_napelem

Ütésálló. Egy jégeső durván el tud bánni a napelemekkel, s még akkor is komoly károkat szenvedhetnek a panelek, ha ez nem is feltétlen szemmel látható. Ennek a cégnek a fejlesztését azonban hiába lövöldözték jégdarabokkal, meg sem kottyant neki.

‌
‌

2024_02_29_nissanconnect

Elvágták a kapcsolatot. Április 1-jével megszűnt a régi elektromos Nissanok távvezérlése. Mint kiderült, a változás kevesebb tulajdonost érint, mint vártuk, ők viszont nagyon hasznos funkcióktól esnek el.

‌
‌

2024-03-17_volkswagen_id7_27

A látványra nincs panasz. A Passat ugyan kivonult a Volkswagen szedánjai közül, de az ID.7 egy jól eltalált dizájnnal, remek fogyasztással, és tágas utastérrel igyekszik feledtetni a hiányát. Leteszteltük, mire elég a mai villanyautó-kínálatban a németek méretes elektromos modellje.

‌
‌

2024-02-22_byd_schiller_03

Még többen jönnek. Tavaly már minden negyedik új autó tisztán elektromos volt Kínában, de a helyi gyártók nem csupán hazai piacukat akarják meghódítani: egyre nagyobb arányban vannak jelen Európában is a kínai gyárban készített járművek. Mutatjuk, hol tartunk most, és mi várható a következő években.

‌
‌

2023-11-22_tesla_model_3_highland_25

Visszaesés. Gyengén kezdte az idei évet a Tesla, az első negyedéves eladások még a pesszimista jóslatokat is alulmúlták. Összefoglaltuk, milyen tényezők vezettek ehhez az eredményhez.

‌
‌

2022-05-16_mercedes-amg_eqs_53_4matic_70

Nem egy álombefektetés. Az elektromos hajtás gyors fejlődése és az egyre erősödő verseny miatt némelyik tisztán elektromos modell brutális értékvesztést szenved el. Amerikában megvizsgálták az autók újkori és használt árait, és találtak olyan villanyautót, melynek értéke egy év alatt durván 23 millió forintot zuhant.

‌
‌

Greenpeace-God-Samsung-SDI-vizsgalat-2024

Szennyvízben úszó akkuváros. Veszélyes anyag jelenlétét mutatták ki a Samsung gödi akkumulátorgyárának környezetében a februári csőtörés után vett vízmintákban. Mutatjuk, mit érdemes tudni az NMP oldószerről, és milyen kérdésekben vár tisztázást a Greenpeace.

‌
‌

2023-10-20_opel_corsa-e_10

Újra termelni fog a gyárcsarnok. Elindult az átalakulás az Opel magyarországi gyárában is, megkezdődött ugyanis az elektromos hajtásmodulok gyártására való felkészülés. A kb. 45 milliárd forintos beruházás eredményeképp a Stellantis következő generációs villanyautóihoz készülnek az alkatrészek.

‌
‌

2024-04-03_xpeng_g6_05

Bővül a kínálat. Bejelentette harmadik elektromos modelljének európai értékesítését is az XPeng. A kínai gyártó szabadidő-autója akár 570 km-t is elmehet egy töltéssel, és 280 kW-tal lehet tölteni. Egyelőre négy országban indul az értékesítése, de májustól Európa legnagyobb autópiacán is megjelenik a márka.

‌
‌
‌
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌