A Teslánál már nagyüzemben főznek, a BMW viszont finomabbat ígér. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
A hét kedvenc videója
Dracula már nem féli a napfényt. Méretezhető, formázható, és szinte bármilyen eszköz energiaellátását biztosítani tudja szórt fényből előállított energiával a világ első tintasugaras nyomtatással készített szerves fotovoltaikus napeleme. Videón a forradalmi technológia, ami nyugdíjazhatja a hagyományos elemeket.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Egy korszak vége. November 1-én fizetőssé váltak a Penny töltőoszlopai, így az utolsó magyarországi áruházlánc is szakított az ingyenes elektromosautó-töltési szolgáltatásával. Bár a villanyautósok pénztárcái nem fognak örülni a változásnak, a mentális egészségük és testi épségük nagyobb biztonságban lesz.
|
|
|
|
Íme az elmúlt két év tapasztalatai. Pénzszórás, vagy tényleg életképes az elektromos busz a dízelekkel szemben? Érdekes összefoglalót tett közzé a Volánbusz, melyből kiderül, melyik buszmodell hogyan teljesít a flottában, milyen hibákkal küzdenek, és milyen költségekkel jár az üzemeltetésük.
|
|
|
|
Egy motorral kevesebb. A Volvo kizárólag elektromos hajtással szerelt C40 modellje kétmotoros hajtáslánccal jelent meg a piacon, azóta viszont egy új, egymotoros típus is csatlakozott a kínálathoz. Leteszteltük a legnagyobb felszereltségű verziót, amihez már alapfelszereltségként egy nagyobb akku jár.
|
|
|
|
Brutálisan drága újratervezés. Továbbra sem sikerült egyenesbe hozni a Volkswagen Csoport szoftvercégét, sőt, a legfrissebb hírek szerint alapos átszervezés következik. Akár az alkalmazottak harmadát is elküldhetik, késnek a termékek, ráadásul 1,5 milliárd euró és több millió munkaóra megy a kukába.
|
|
|
|
Mozgolódik a Rimac Energy. Új akkumulátorgyár épül Horvátországban, ahol a hiperautóiról ismert Rimac energetikai leányvállalata gyárt akkucellákat nemrég bemutatott energiatároló egységéhez. A SineStack modulárisan bővíthető, és akár 790 kWh elektromosság tárolására is alkalmas.
|
|
|
|