|
A hét kedvenc olvasnivalója
Felejthetetlen élmény. Van egy Teslánk, hibaüzenetekkel bombáz, elvittük szervizbe. Nem indult jól a viszony a bécsi csapattal, és ezen a Model X egyhónapos vendégeskedése sem javított. Csapnivaló kommunikáció, kifogások, és hazugságok – elsőkézből tapasztaltuk meg a Tesla ügyfélkezelését.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Mit látnak szemeink? Átverés vagy profi álcázás? Tényleg a Tesla régóta várt olcsó modelljének tesztpéldányát sikerült lencsevégre kapni, vagy netán egy másik gyártó viccelte meg az embereket? Íme a fotók, amiken az egész internet vitatkozik.
|
|
|
|
Ilyen egyszerű. Sose voltál jó matekból, de a kocsmába gyakran jársz? Legújabb cikksorozatunkban akár söralátéten is elvégezhető számításokkal mutatjuk be az elektromosítás és dekarbonizáció pénzügyi előnyeit. Az első részben a kamionokat vettük górcső alá.
|
|
|
|
A svédek új óriása. Már Magyarországon is konfigurálható a Volvo legújabb elektromos modellje. 111 kilowattórás akku, közel 600 km hatótáv, és hétszemélyes utastér – mutatjuk, mennyibe kerül az EX90.
|
|
|
|
Több, mint egy a sok közül? A városi és elővárosi fuvarozásban is egyre gyakrabban alkalmaznak elektromos kisteherautókat. De vajon mit tud nyújtani a legnépszerűbb furgon tisztán elektromos változata egy ennyire kemény mezőnyben? Leteszteltük a Ford E-Transitot!
|
|
|
|
Az élmény megfizethetlen. Egyre nagyobb a modellválaszték, változik a szabályozási környezet, emelkednek a töltési díjak, de eközben hagyományos autót üzemeltetni sem annyiba kerül, mint régen. Hogy állunk most, megéri az elektromos autó? Íme egy számítás az aktuális állapotokkal.
|
|
|
|
Ennek az autónak nem kihívás. „És mit csinálsz, ha váratlanul messzire kell utaznod?” – tették már fel a kérdést valószínűleg minden létező villanyautósnak. Nekünk Miskolcról kellett Bécsbe eljutni, majd vissza Budapestre, mindezt időre – mutatjuk, hogyan lehet kisakkozni egy ilyen utat a töltőkkel.
|
|
|
|