Innen nincs kiút. ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Villanyautósok.hu
Elértük a határt és vártuk a véget
‌
‌

Elértük a határt és vártuk a véget

Van mitől félni elektromos autóval a dugóban? Szöcske a határátkelőnél kényszerült félórás várakozásra, így saját bőrén tapasztalta meg, mi az igazság abból, amivel egyes médiumok és kommentelők ijesztgetik az embereket. Összefoglaltuk, mire érdemes odafigyelni azoknak, akik elektromos kisteherautóba ülnek át, és elmondjuk, mit jelent, ha csigacsíkok jelennek meg a napelemen. Késik az új Ford, de a CATL magyar gyára sem az eredeti tervek szerint épül.

‌

A hét kedvenc olvasnivalója

2023_08_08_cseh_autopalya_elektromosauto_tolto_elojelzo_tabla_02

Hitelesítesz vagy postázol. Csehország felé utazol a közeljövőben? Elektromos autóval akár ingyen is használhatod az autópályát, ám ahhoz ismerned kell ezt a koránt sem egyszerű regisztrációs folyamatot. Megmutatjuk a trükköt, amivel több tízezer forintot is spórolhatsz.

‌
‌

A hét kedvenc videója

2023_08_07_tesla_semi_pepsi_03

Az első ügyfélbeszámoló. Kilenc hónapja szolgálják Tesla Semi típusú elektromos kamionok a Pepsi kaliforniai telephelyének flottáját, és a vállalat most egy promóciós videóban mutatja be, hogyan használja a járműveket, mik az eddigi tapasztalatok, és milyennek ítélik meg a kamionokat a sofőrök.

‌
‌

És ezekről se feledkezz meg:

2023-08-05_fisker_pear_01

Egy körte, egy szamuráj, és egy amerikai állam. Bemutatkozott a teljes Fisker-paletta: jön egy pofátlanul olcsó crossover, amivel forradalmasítanák a városi autózást, egy sportos GT, amivel nevetségesen egyszerű lesz messzire utazni, egy pickup, valamint a már megvásárolható SUV-ból is készül új változat. Szédítés, vagy tényleg piacra fognak kerülni az autók?

‌
‌

2023-07-31_bmw_ix3_munchen_supercharger_10

Nincs elmozdulás. Júliusban tovább lassult a villanyautós átállás hazánkban, folytatva az elmúlt másfél év tendenciáját. Kielemeztük a legfrissebb adatokat, és megmutatjuk, melyik az a járműszegmens, amiben egy év alatt közel három és félszeresére nőtt az elektromos hajtású példányok száma.

‌
‌

2023_07_30_modelx_nyirabrany_dugo_02

Ezt nem fogja reklámozni a média. Sokan rettegnek attól, mi történne, ha dugóba kerülnének elektromos autóval. Megfőnek az autóban légkondi nélkül? A rádiót is ki kell kapcsolni, nehogy őrülten zuhanni kezdjen az akkutöltöttség? Szöcske 41%-kal érkezett az autósor végére, de vajon mennyi energiája maradt a Teslának fél óra várakozás után?

‌
‌

2023-08-04_napelem_jegeso

Három centi fölött baj van. A jégeső sosem kívánatos, de amikor több millió forintos üvegpanelek néznek az ég felé házunk tetején, még nagyobb aggodalommal figyeljük az időjárás-előrejelzést. Kutatók megvizsgálták, mi befolyásolja, hogy mekkora kárt okoznak a jégdarabok a napelemekben.

‌
‌

2023-06-15_debreceni_catl_akkugyar_foldmunkak

Változtak a tervek. Jelentősen csökken a CATL debreceni akkugyárának erőforrásigénye a korábbi tervekhez képest, és immár kisebb alapterületű épületekkel számol a cég. A helyieket azzal nyugtatják, hogy minden előírást betartanak, ám ez aligha fogja enyhíteni a közhangulatot az akkugyárak kapcsán.

‌
‌

2023-03-21_ford_explorer_09

A banánhéj ismét közbeszólt. Közel fél évet csúszik a Ford elektromos újdonságának kiszállítása Európában. Az autógyártó egy új biztonsági előírásra hivatkozik, de ez felvet néhány kérdést. A vásárlóknak most legalább jövő nyárig kell várniuk az autóra.

‌
‌

2023_07_27_uajbb_autoszallito_gyulldat_ki_01

Nehéz követni. Nem annyi, és nem olyan márkájú autók égtek ki a holland partoknál kigyulladt autószállító hajó fedélzetén, mint amiről az első beszámolók szóltak. Megmutatjuk, mit nyilatkoztak az érintett autógyártók a balesetről, és azt is elmondjuk, hány autó tudta megúszni a kiégést.

‌
‌

2023_08_09_opel_experimental_01

Kísérleti darab. Képeken az Opel vadonatúj tanulmányautója, amely a márka modelljeinek új generációját vetíti előre. Újabb villanyautó, ami elsőként a szeptemberi IAA kiállításon gurul élőben a közönség elé. 

‌
‌

2022-10-15_gorogorszag_megujulo_02

Napelem és aksi a nyerő kombó. A hőhullámok és az erdőtüzek kíméletlenül megterhelték a görög villamosenergia-rendszert az elmúlt hetekben, de a bőséges napenergia rendkívüli rugalmasságot biztosít. Így aknázzák ki tudatosan helyi adottságaikat a görögök.

‌
‌

vahu_maxus_edeliver_9_2

A szabály az szabály. Egyre többen váltanak elektromos kisteherautóra, ami a 3,5 tonnát meghaladó járművek használatára vonatkozó szabályok ismerete nélkül komoly bajba sodorhatja őket. Kell-e C-s jogsi, hogyan hajthatunk az autópályán, és egyáltalán szabad-e a ház udvarán parkolni? Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat!

‌
‌
‌
Megosztás a következővel: TwitterMegosztás a következővel: Facebook
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌