Nézzünk a dolgok mélyére! ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
A tartósság királya. Az első szakaszban 1, idővel pedig 20 gigawattóra kapacitású gyár épül nikkel-hidrogén akkumulátorok előállításához, amely jelentős lendületet adhat a helyhez kötött akkumulátoros energiatárolásnak. Hogy mire képes az EnerVenue technológiája, az kiderül a cikkünkből!
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
A számok önmagukért beszéltek. Ha szervizben áll a cégautó, elkezd másképp gondolkodni az ember, akkor meg pláne, ha az üzemeltetési költséget részletező papír is elé kerül. Egy budapesti kerület osztályvezetőjével beszéltünk, aki soha többet nem akar belsőégésű motoros autót a céges flottába.
|
|
|
|
Francia forma. Pár hete csak kívülről nézegettük, most viszont ki is próbáltuk a Citroën különös formájú villanyautóját, az ë-C4 X-et. Mitől szerethető, és hol vérzik el nagyon a francia újdonság? Tesztünkből kiderül!
|
|
|
|
Napelemmel az Őrségben. Milyen költségekkel jár, ha egy olyan ház energiaigényét akarjuk teljesen napelemekkel fedezni, amelyben minden elektromosan működik, és még villanyautó is rácsatlakozik? Működik? Megéri? Íme egy különleges napelemes projekt, amelyet egy villanyautosok.hu cikk ihletett.
|
|
|
|